دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن A Storks Journey 2017 با کیفیت 720p

انیمیشن A Storks Jorney (سفر لک لک ها) از سری انیمیشن های زبان حیوانات به کارگردانی Toby Genkel و Reza Memari می باشد. این انیمیشن نخستین بار در فستیوال برلین سال 2017 عرضه شد. در این فیلم ما با گنجشکی به نام ریچارد همراه میشویم که در خانواده ای که به آن تعلق ندارد بزرگ شده و به دنبال ماجراجویی های بزرگ می گردد.

تصویر قسمت هایی از A Storks Journey 2017

جذابیت داستان از آنجایی آغاز می شود که ریچارد گنجشک کنجکاو داستان هم می خواهد خودش را شبیه بقیه اعضای خانواده اش نشان دهد. با آغاز فصل سرما خانواده ریچارد (لک لک ها) مجبور به کوچ فصلی به جنوب آفریقا میشوند و امکان همراه شدن او با آنان به خاطر سختی های راه وجود ندارد. اما این گنجشک جسور داستان که نمیخواهد تنها در جنگل بماند و همچنین می خواهد خودش را به بقیه ثابت کند تمام خطرات و ترس های راه را به جان میخرد و با دوست جغدش ( اولگا)  پا به این سفر پر هیاهو می گذارند. در بین راه از طوفان گرفته تا حمله های حیوانات نمی توانند ریچارد را دل سرد از این سفر کنند.

A Storks Journey 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *