دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Backkom Bear: Agent 008

پس از گذشت سال ها از فعالیت انسان ها در قطب شمال و تذکر چندین باره دوست داران محیط زیست به تمام شرکت و کمپانی های که درآنجا به فعالیت صنعتی مشغول هستند و باعث نابودی زیست بوم آن منظقه می شوند اما آنها باز به فعالیت خود ادامه می دهند.از جهتی دیگر Backkom Bear(برنارد) خرس داستان ما آخرین بازمانده از نسل خود می باشد.او تحت سرپرستی دختری است به نام Jessica که او نیز شخصیتی مهربان و خود نیز دوست دار محیط است.Jessica با کمک برنارد خود را آماده ماموریتی غیر ممکن برای نجات قطب شمال می کنند.در مسیر انجام این ماموریت سخت و مهیج با مشکلات جالب و کمدی گونه ای مواجه می شوند که در ادامه …. .

Backkom.Bear.Agent.008.2017.www.download.ir.1

این انیمیشن محصول 2017 کمپانی نام آشنای چینی به نام Alpha Pictures میباشد. از دیگر آثار منتشر شده از این کمپانی می توان به Assassin’s Creed،Armor Hero Captor King،The Revenant و بسیاری آثار محبوب دیگر نیز اشاره نمود.این انیمیشن را می توان یکی از پر فروش ترین انیمیشن های سال 2017 و همچنین جز موفق ترین آثار کمپانی Alpha Pictures دانست،با فروشی بالغ به 70 میلیون دلار فروش داشته است.

Backkom.Bear.Agent.008.2017.www.download.ir

اطلاعات انیمیشن سینمایی Backkom Bear: Agent 008 :

+ کارگردان : Li Qingfang

+ نویسنده : نامشخص

+ صداپیشگان :  Junghyeon Choi,Xu Jiaqi,Taekyun Kim,Yang Mo

+ محصول کمپانی : Alpha Animation

+ ساخت کشور :  China

+ تاریخ انتشار : 13 January 2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 26 دقیقه

+ زیرنویس فارسی : به زودی

+ نمرات : IMDb 5/10

 Backkom Bear: Agent 008

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *