دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Bible Town 2017

“شهر کتاب مقدس” یک فیلم پویانمایی جدید محصولی از کشور آمریکاست که توسط استودیوی Ruthless ساخته شده است. آقای ایوان ترامل وظیفه کارگردانی و تهیه کنندگی این انیمیشن را به عهده دارد و خانم لیزا باگت در بخش نویسندگی داستان همکاری کرده است. مدت زمان این فیلم 1 ساعت و 20 دقیقه است و افرادی نظیر کی جی شراک و سارا تیلور صداگذاری کاراکترهای اصلی را به عهده گرفته اند. این انیمیشن داستان هایی از انجیل را به شکلی جذاب برای کودکان بیان می کند و در دسامبر 2017 منتشر گردیده است.

خلاصه داستان: سه دوست به نام های جیمی، سارا، و تامی قصد سفر به شهر کتاب مقدس می کنند؛ شهر فوق العاده ای که مردمانش عاشق انجیل هستند و داستان های جذاب آن را برای افرادی که از شهرشان بازدید می کنند نقل می نمایند. آنها به وسیله بالن رنگین کمانی خود سفرشان را آغاز می کنند و مطالب بسیار جالبی را در طول مسیر یاد می گیرند. شهر کتاب مقدس استعاره ای از داستان های انجین است که در طول انیمیشن کلمات خدا را به شکلی زیبا به کودکان آموزش می دهد. از مطالبی که در این فیلم نقل می شود می توان به تولد مسیح، معجزات حضرت عیسی، کشتی نوح،  غسل تعمید مسیح، و غیره اشاره کرد.

Bible Town 2017 center

مشخصات انیمیشن Bible Town 2017 :

– ژانر : انیمیشن

– کارگردان : Evan Tramel

– نویسنده : Lisa Baget

– ستارگان : Kj Schrock, Sarah Taylor

– زمان انتشار : دسامبر 2017

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 20 دقیقه

– حجم : 740 مگابایت, 1.4 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 2.4 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Three friends travel to a place where all the inhabitants tell inspirational bible stories.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *