دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن (Blade Runner Black Out 2022 (2017

Blade Runner: Black Out 2022 یک انیمیشن کوتاه علمی تخیلی است که در سال 2022 میلادی،زمانی که تکنولوژی و فناوری تمام دنیا را فرا گرفته و همه چیز روبه صنعتی شدن و در راستای سود آوری است و فضای انیمیشن تیره و تاریک و خفقانی خاص از دنیای آینده را به نمایش می گذارد.داستان آن سه سال بعد از وقایع Blade Runner اتفاق می افتد. شرکت Tyrell نسل جدید ربات های خود با نام Nexus-8 را شروع به تولید کرده است که این کار آن ها باعث واکنشی عظیم در جمعیبت انسان ها می شود و طولی نمی کشد که شکار این ربات ها توسط انسان ها آعاز شود. در این بین یکی از بازماندگان به نام Trixie توسط گروهی از اراذل و اوباش مورد حلمه قرار می گیرد که سربازی به نام ایگگی او را نجات می دهد و این دو تصمیم میگیرند شرکت Tyrell را برای همیشه نابود کنند که …

Blade Runner Black Out 2022.www.download.ir

خاموشی ۲۰۲۲  Blade Runner: Black Out 2022 نام پویانمایی محصول مشترک دو کمپانی آلکان اینترتینمنت  Alcon Entertainment و سیگیمز  Cygames می‌باشد که به کارگردانی شینیچیرو واتانابه Shinichirô Watanabe ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ عرضه شده است.نسخه های بعدی این انیمیشن به نام های  2036: Nexus Dawn و  2048: Nowhere to Run و  Blade Runner 2049 نیز ساخته شده است.

اطلاعات انیمیشن Blade Runner Black Out 2022 :

+ کارگردان : Shinichirô Watanabe

+ نویسنده : Shinichirô Watanabe

+ صداپیشگان : Jovan Jackson,Luci Christian,Bryson Baugus,Edward James Olmos

+ ژانر :  Animation | Short | Sci-Fi

+ محصول کمپانی :  Alcon Entertainment, Cygames

+ ساخت کشور : USA

+ تاریخ انتشار :  26 September 2017

+ مدت زمان : 15 دقیقه

+ زیرنویس : دارد

+ نمرات :IMDb 7.5/10 — MuAnimeList 7.1/10

Blade Runner Black Out 2022

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *