دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Down On The Farm 2017

انیمیشن Down On The Farm یا “دردسر مزرعه” یک فیلم پویانمایی جذاب محصول استودیوی روتلس می باشد که در کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم داستان حیوانات یک مزرعه و تلاش آنها برای فهمیدن دلیل گم شدن بسته های کاه را نمایش می دهد. کارگردانی این اثر به عهده کاستاس مک فارلین می باشد و نویسندگی آن توسط لیزا باگت انجام شده است. بابی کاتالانو، ویلیام مک نامارا، بیل ابرست، جیسون پاسکو، اپریل رز، و کی جی شراک از صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند و مدت زمان کل فیلم 72 دقیقه می باشد. این فیلم در تاریخ 14 فوریه 2017 در کشور آمریکا انتشار یافته است.

خلاصه داستان: زمانی که یک بسته علوفه از انبار مزرعه گم می شود، اوینک (Oink) که یک خوک باهوش و زرنگ می باشد به همراه دوست جغدش، بوینک (Boink)  ماجراجویی خود را شروع می کنند تا بفهمند که کدام یک از حیوانات مزرعه مقصر این عمل می باشد. آن دو برای به بدست آوردن سرنخ این ماجرا در ابتدا مجبورند تا حیوانات مضنون را شناسایی و در مورد آنها تحقیق کنند. پس شما هم با اوینک و بوینک همراه شوید تا مسئله دزدی در مزرعه را حل کنید.

Down On The Farm 2017 center

مشخصات انیمیشن Down On The Farm 2017 :

– ژانر : انیمیشن

– کارگردان : Kostas Macfarlane

– نویسنده : Lisa Baget

– ستارگان : Bobby Catalano, William McNamara, Bill Oberst Jr

– زمان انتشار : 14 فوریه 2017

– ساخت کشور : استرالیا

– مدت زمان : 1 ساعت و 12 دقیقه

– حجم : 630 مگابایت, 1.2 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 4.7 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

When a bale of hay goes missing on the farm, only one animal can solve this mystery: OINK, the FLYING PIG!

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *