دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Flavors of Youth 2018 با زیرنویس فارسی

“طعم های جوانی” نام یک انیمیشن درام و عاشقانه محصولی مشترک از کشورهای چین و ژاپن می باشد که توسط Li Haoling، Jiaoshou Yi Xiaoxing و Yoshitaka Takeuchi کارگردانی می شود. مدیر تولید این فیلم آقای نوریتاکا کاواگوچی است و شرکت های کامیکس ویو و هاولینرز با همکاری یکدیگر این فیلم را تهیه و توزیع کرده اند. از صداپیشگان این فیلم می توان به جورج آکلس، تایتو بن، مت فاولر، کریسپین فریمن، اریکا مندز، و تارا سندز اشاره نمود. این انیمیشن در تاریخ 4 آگوست 2018 در چین و ژاپن منتشر شد و سپس توسط شبکه نتفلیکس به طور عمومی در دسترس همه قرار گرفت.

خلاصه داستان: انیمیشن طعم های جوانی ترکیبی از سه قسمت است که داستان های متفاوتی را روایت می کنند. نمایه اصلی این فیلم بر اساس اصطلاح معروف چینی “نیازهای چهارگانه ضروری مردم” شامل غذا، لباس، خانه، و وسیله نقلیه می باشد که در طول فیلم به خوبی توضیح داده می شود. همانطور که از عنوان این فیلم پیداست، هر قسمت نشان می دهد که این چهار عنصر ضروری چه تاثیری بر زندگی جوانان دارد. داستان ها در سه شهر مختلف چین اتفاق می افتند و اتفاقات جالبی را روایت می کنند.

Flavors of Youth 2018 center

مشخصات انیمیشن Flavors of Youth 2018 :

– ژانر : انیمیشن – درام – عاشقانه

– کارگردان : Haoling Li, Yoshitaka Takeuch

– نویسنده : Tyler Rhoads

– ستارگان : George Ackles, Taito Ban, Dorothy Elias-Fahn

– زمان انتشار : 4 آگوست 2018

– ساخت کشور : چین و ژاپن

– مدت زمان : 1 ساعت و 14 دقیقه

– حجم : 620 مگابایت, 1.2 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 6.4 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Three different stories of youth set in different cities of China.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *