دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Haunted Transylvania 2 2018

انیمیشن “ترانسیلوانیا، خانه ارواح 2” یک فیلم پویانمایی جدید محصول کمپانی WOWNow می باشد که در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم برای تمام سنین مناسب می باشد و مخصوص شب هالووین ساخته شده تا کودکان را برای این جشن آماده کند. خانم Pippa Seymour کاگردانی این اثر را به عهده دارد و داستان آن نیز به وسیله Denise Schooler نوشته شده است. آلفرد هیل، جیمز کین، استفانی مگی از صداگذاران برجسته این انیمیشن جذاب هستند و صدای گرمی به کاراکترهای اصلی این فیلم داده اند. این انیمیشن 71 دقیقه ای در کشور آمریکا ساخته شده و در تاریخ 18 سپتامبر 2018 منتشر گردیده است.

خلاصه داستان: انیمیشن “ترانسیلوانیا، خانه ارواح 2” مخصوص جشن هالووین ساخته شده و شما را در این شب همراهی می کند. مومیایی ها و ارواح در کنار شما به آواز خواندن می پردازند و تمام شب را همراه با شما جشن می گیرند. فرانکن اشتاین، دراکولا، و اجنه نیز در این جشن حضور پیدا می کنند و ترسناک ترین و البته شادترین شب ممکن را برای بچه ها رقم می زنند.

Haunted Transylvania 2 2018 center

مشخصات انیمیشن Haunted Transylvania 2 2018 :

– ژانر : انیمیشن – ترسناک

– کارگردان : Pippa Seymour

– نویسنده : Denise Schooler

– ستارگان : Alfred Hill, James Kane, Stephanie Magee

– زمان انتشار : 18 سپتامبر 2018

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 11 دقیقه

– حجم : 630 مگابایت, 1.2 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 2.6 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Turn your house into a Halloween haunted house party with Haunted Transylvania 2! Sing-Along and dance all night in this fun halloween celebration for kids of all ages. Spend some time with the dancing Mummy, do the wave with Frankenstein and jump around with Dracula it’s the Halloween event you do not want to miss!

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *