دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Knight Rusty 2: Full Metal Racket 2017 با کیفیت 1080p

سرزمین Scrapland در حال سقوط است و ازآنجایی که بیش تر بودجه کشور صرف نگهداری از پادشاه و شوالیه اش شده است ، دیگر سرمایه و بودجه خاصی برای حفظ و نگهداری سرزمین Scrapland وجود ندارد.با این وضعیت موجود در سرزمین Scrapland پادشاه مجبور به بازنشسنگی زود هنگام است و پسرش شوالیه Rusty  را به عنوان جانشین خود اعلام میکند.Rusty به دنبال انجام یک طرح و ایده جدید است.در زیر زمین قلعه پادشاهی با یک روح ملاقات  میکند و روح به او نشان  می دهد چگونه کار نا تمام پدرش ،پادشاه را به اتمام برساند.روح به او مخترع معروف زمان های گذشته را نشان  میدهد که چکونه نیروی شوم و بد ذات به نام crazed police مخترع را مجبور به ساخت ربات های بد میکرده است.حال پادشاه و پسرش با کمک روح و مخترع پیر سعی در باز پس گیری سرزمین Scrapland دارند و … .

Knight.Rusty.2.Full.Metal.Racket.2017

کمپانی Caligari Film بعد موفقیت در نسخه اول این انیمیشن ،سریعا تصمیم به ساخت قسمت دوم این انیمیشن گرفت.با توجه به فیلم نامه و نحوه تدوین و پویا نمایی خاص این انیمیشن ، توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند . برای ساخت این انیمیشن بیش از 300 هنرمند و متخصص در نقاط مختلف جهان با 15000 ساعت کار بر روی پروژه 85 دقیقه انیمیشن Knight Rusty 2: Full Metal Racket 2017 در دو نسخه 3بعدی و 2 بعدی تلاش نمودن و این اثر در حال حاظر در اختیار شماست.

اطلاعات انیمیشن Knight Rusty 2: Full Metal Racket 2017 :

+ کارگردان : Marcus Hamann,Thomas Bodenstein

+ نویسنده : Gabriele Walther

+ صدا پیشگان :  Tom Gerhardt, Jella Haase, Bianca Heinicke,Christoph Maria Herbst,Detlev Redinger

+ محصول کمپانی : Universum Film

+ ساخت کشور : Germany

+ تاریخ انتشار :  19 Jan 2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 27 دقیقه

+ زیرنویس : به زودی

+ نمرات : IMDb 6.2/10

Knight Rusty 2: Full Metal Racket 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *