دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Legend of Hallowaiian 2018

“افسانه هالووین در هاوایی” یک فیلم پویانمایی زیبا و جذاب در سبک ترسناک می باشد که توسط استودیوهای Arcana Studio و Fresh Baked FIlms و SC Films International ساخته شده است. شون پاتریک اوریلی کارگردانی این اثر را به عهده دارد و دیدود سوییفت و اسکات اوون از نویسندگان آن هستند. این فیلم در تاریخ 19 اکتبر 2018 منتشر گردیده و دارای درجه سنی PG می باشد. ونسا ویلیامز، مارک همیل، تیا کریر، نوآ اشنپ، مارک داکاسیوس، تیلر گرابس، و کیفر اوریلی وظیفه صداگذاری در این انیمیشن را به عهده گرفته اند و جذابیت کاراکترها را افزایش داده اند.

خلاصه داستان: شب هالووین در سرزمین هاوایی است و محلی ها نام هالووایین را بر روی آن گذاشته اند. شور و هیجان در جزیره به اوج خود رسیده است و ساکنین آنجا اشتیاق زیادی برای برپایی جشن دارند. کای، للانی و ادی تا غروب آفتاب مشغول موج سواری در ساحل هاوایی هستند که ناگهان به یک غار زیر آب برخورد می کنند و در آنجا یک مجسمه مرموز را پیدا می کنند. کای ناگهان به یاد حرف های پدر بزرگ خود می افتد و متوجه می شود که با این کار خود، یک شیطان بزرگ را که در جزیره زندانی شده بود رها کرده اند. شب هالووین به عجیب ترین شب زندگی آنها تبدیل می شود و …

Legend of Hallowaiian 2018 center

مشخصات انیمیشن Legend of Hallowaiian 2018 :

– ژانر : انیمیشن

– کارگردان : Sean Patrick O’Reilly

– نویسنده : David Swift, Scott Owen

– ستارگان : Vanessa Williams, Mark Hamill, Tia Carrere

– زمان انتشار : 19 اکتبر 2018

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 22 دقیقه

– حجم : 740 مگابایت, 1.3 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 5.8 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

It is Hallowaiian on the Big Island of Hawaii, so excitement and mischief are in the air. Three young friends, Kai, Eddie and Leilani uncover a mysterious idol in a secret cave whilst catching some waves at sunset. They quickly uncover that they’ve unleashed an ancient evil upon the island in the form of a giant pineapple-headed monster. The kids find help in some mystical friends and discover that in order to vanquish the evil, Kai must uncover his heritage, and believe the ancient stories of his ancestors.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *