دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Legend of a Rabbit The Martial of Fire 2015 + دوبله فارسی

Legend of a Rabbit The Martial of Fire 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Shanghai Toonmax Media ساخته شده است ، کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Dake Dong بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Legend of a Rabbit: The Martial of Fire و Legend of a Rabbit را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم انیمیشن در رابطه با یک خرگوش می باشد که آشنا به هنرهای رزمی می باشد . او همبشه در سفر است و در جریان سفرهای خود همیشه به افراد زیادی کمک می کند . در جریان یکی از این سفرها او با افراد جدیدی آشنا می شود که تحت فرمان یک فرمانروای بدجنس به نام مینگ می باشد که در حال شکنجه مردم می باشد . به همین دلیل خرگوش تصمیم می گیرد که به کمک مردم برود .

دانلود انیمیشن Legend of a Rabbit The Martial of Fire 2015

سایر مشخصات :

– ژانر : انیمیشن ماجرایی-اکشن-کمدی

– شرکت سازنده : Shanghai Toonmax Media

– کارگردان : Dake Dong

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : چین

– زبان فیلم : چینی – فارسی

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

به روز رسانی :

1397/01/21 نسخه دو زبانه ( فارسی + انگلیسی ) اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *