دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Lego DC Super Hero Girls Super Villain High 2018

داستان انیمیشن ابرقهرمان دختر: ابرشرور از این قرار است که هنگامی که دبیرستان جدیدی در کنار همان مدرسه قدیمی قهرمانان دختر ما، ساخته می شود، این گروه از ابرقهرمانان باید تعالیم جدیدی را برای مقابله شروران این دبیرستان جدید طی کنند و بتوانند از مهارت های کافی برخوردار شوند.این گروه شرور درواقع خائنانی هستند که قصد تخریب دارند و اینبار این دختران ابرقهرمان هستند که توانایی ایستادگی در مقابل آنها را دارند. این گروه شرور از قدرت بسیار بالایی برخوردار می شوند و دبیرستان جدیدشان، امادگی مقابله با هر حمله ای دارد. اما باید ببینیم که قهرمان مدرسه قدیمی قصه ما، آیا می توانند تعالیم جدید خود را پشت سر گذاشته و آمادگی رویایی با شروران خائن را داشته باشند یا خیر. ابرقهرمانان دختر ما دارای قدرت های فوق العاده ای هستند و اینبار باید دید که تا چه حدی می توانند انتظارات را براورده کنند. انتظاراتی که باید دید در دومین سری از فیلمی بر اساس ابرقهرمانان دختر، تا چه حدی موفق ظاهر می شود و مورد اقبال عمومی واقع می شود. ابرقهرمانان دی سی همواره پتانسیل بالایی برای ظهور داشته اند و این بار نیز با یک انیمیشن قدرتمندی طرف هستیم که بر همین اساس ارائه شده است.

سایر مشخصات: انیمیشن Lego DC Super Hero Girls Super Villain High 2018 نام یک انیمیشن آمریکایی به کارگردانی Elsa Garagarza است که توسط کمپانی DC ساخته شده و توسط کمپانی برادران وارنر تهیه شده است و چهارمین فیلم از مجموعه انیمیشن Super Hero Girls به شمار میرود. از صداپیشگان مطرح این انیمیشن می توان به گری دلیسل، تارا استرانگ، آناییس فیروتر، تیلا دان، استفنی شی، اشلین مادن، ایوت نیکول براون و… اشاره کرد.

دانلود انیمیشن Lego DC Super Hero Girls Super Villain High 2018

مشخصات فیلم سینمایی Lego DC Super Hero Girls Super Villain High 2018 :

– ژانر : ماجرایی – ابرقهرمانی

– کارگردان : Elsa Garagarza

– نویسنده : Elsa Garagarza

– استودیوی سازنده : DC

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 1 می 2018

– مدت زمان : 1 ساعت و 18 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : BluRay 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Lego DC Super Hero Girls Super Villain High 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *