دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Mobile Suit Gundam: The Origin III – Dawn of Rebellion 2016

این انیمیشن یک داستان مصور ژاپنی (مانگا) می باشد که توسط آقای Yoshikazu Yasuhiko تصویرسازی شده است. این فیلم در واقع داستان انیمه ی سریالی Mobile Suit Gundam را بازنویسی می کند که در سال 1979 پخش میشد و آقای Yasuhiko طراح اصلی کاراکتر آن سریال بود. داستان اصلی این انیمیشن بر روی شخصیت معروف Char Aznable و خواهرش، Artesia، متمرکز شده که بین سال های 2015 تا 2018 در شش قسمت توسط کمپانی “سانرایز” تولید شده است. موضوع اصلی این انیمه نیز بسیار مشابه با سری اولیه ساخته شده و جذابیت های خاصی را به آن اضافه کرده است.

خلاصه داستان: قرن جدید 0074 است. “ادوار مس” پس از ترک کردن منطقه تگزاس، هویت خود را مخفی می کند و در آکادمی نظامی فضانوردی زئون، با نام جعلی Char Aznable ثبت نام می کند. او در ادامه، رابطه ی صمیمانه ای با همکلاسی خود، Garma، برقرار می کند که از ریشه خانواده ی Zabi می باشد. بتدریج، این دو نفر احترام ویژه ای نزد سایر دانش آموزان پیدا می کنند و مورد توجه خاصی قرار می گیرند. پس از فرا رسیدن قرن جدید 0077، دانش آموزان قیام می کنند و برای رسیدن به استقلال در برابر نیروهای امنیتی اتحادیه زمین شروع به جنگ می کنند. اما این شورش، داستان انتقام Char را از سر میگیرد و موقعیت را برای او فراهم می کند. حالا چرخ زمان در حال تغییر کردن است…

Mobile Suit Gundam: The Origin III - Dawn of Rebellion 2016 center

مشخصات انیمیشن Mobile Suit Gundam: The Origin III – Dawn of Rebellion 2016 :

– ژانر : انیمیشن – اکشن – درام

– کارگردان : Takashi Imanishi

– نویسندگان : Yoshiyuki Tomino (characters), Yoshikazu Yasuhiko

– ستارگان : Shûichi Ikeda, Tetsuya Kakihara, Tomoaki Maeno

– زمان انتشار : 21 می 2016

– ساخت کشور : ژاپن

– مدت زمان : 1 ساعت و 8 دقیقه

– حجم : 600 مگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 8 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Mobile Suit Gundam: The Origin III – Dawn of Rebellion 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *