دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن My Entire High School Sinking Into the Sea 2016

فیلم “مدرسه من در دریا غرق می شود” یک انیمیشن کمدی-درام محصول کشور آمریکا است که توسط Dash Shaw کارگردانی می شود. در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است که زلزله ای باعث می شود تا یک مدرسه ی دبیرستان بر روی سطح دریا شناور شود و کم کم به مانند یک کشتی سوراخ به اعماق آن فرو برود. این انیمیشن در فستیوال بین المللی فیلم تورنتو به عنوان بخش اول به نمایش گذاشته شد و در تاریخ 14 آوریل 2016 در کشور آمریکا منتشر گردید.

خلاصه داستان: Dash و بهترین دوستش، Assaf، در دبیرستانی به نام Tides تحصیل می کنند. این مدرسه در لبه صخره و در بالای خط گسل قرار گرفته است. این دو دوست به عنوان یک تیم برای بخش روزنامه ی دبیرستان نویسندگی می کنند و Verti که دوست مشترک آنها است نیز در این کار به آنها کمک می کند. یک روز، Verti به دوستش Assaf اعلام می کند که باید یک داستان انفرادی در مورد تالار کنفرانس جدید بنویسد…

My Entire High School Sinking Into the Sea 2016 center

مشخصات انیمیشن My Entire High School Sinking Into the Sea 2016 :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – درام

– کارگردان : Dash Shaw

– نویسنده : Dash Shaw

– ستارگان : Jason Schwartzman, Lena Dunham, Reggie Watts

– زمان انتشار : 23 سپتامبر 2016

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 16 دقیقه

– حجم : 700 مگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 6.1 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

My Entire High School Sinking Into the Sea 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *