دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Olaf’s Frozen Adventure 2017 با زیرنویس فارسی

انیمیشن “ماجراجویی سردسیری اولاف” یک فیلم پویانمایی جذاب از شرکت والت دیزنی می باشد که در سال 2017 توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر گردیده است. این انیمیشن به کارگردانی کوین دیترز و استیو ورمرز ساخته شده است که قبلا برنامه تلویزیونی کریسمس Prep and Landing را کارگردانی کرده بودند. جاش گد، کریستن بل، ایدینا منزل، جاناتان گروف، کریس ویلیامز، لوری فریزر، ایوا بلا، ایوان آگوس، و استفن اندرسون از صداپیشگان برجسته این فیلم هستند که به صورت حرفه ای ایفای نقش می کنند. برخی از این صداپیشگان در فیلم Frozen 2013 نیز هنرنمایی کرده اند که این اثر را می توانید از اینجا دانلود نمایید. یک نسخه سه بعدی از این فیلم نیز طی مدت کوتاهی در سینما به نمایش گذاشته شد و نسخه تلویزیونی آن نیز در تاریخ 14 دسامبر 2017 منتشر گردید.

خلاصه داستان: السا و آنا قرار است اولین فصل تعطیلات کریسمس را پس از باز شدن دروازه ها از تمامی اهالی آراندل میزبانی کنند. زمانی که مردم شهر زودتر از موعد محل خود را ترک می کنند تا از تعطیلات خود لذت ببرند، این دو خواهر متوجه می شوند که هیچ رسم و رسوم خانوادگی برای اجرای مراسم ندارند. السا از اینکه بیشتر عمر خود را تنهایی زندگی کرده و وقت خود را با خواهرش آنا نگذرانده است احساس پشیمانی می کند. اما اولاف تصمیم می گیرد تا به کمک اسون به دنبال یک رسم و سنت قدیمی بگردد.

Olaf's Frozen Adventure center

مشخصات انیمیشن Olaf’s Frozen Adventure 2017 :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – کوتاه

– کارگردان : Kevin Deters, Stevie Wermers

– نویسنده : Jac Schaeffer (screenplay by), Brian Kesinger

– ستارگان : Josh Gad, Idina Menzel, Kristen Bell

– زمان انتشار : 14 دسامبر 2017

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 22 دقیقه

– حجم : 210 مگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 5.2 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *