دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمه One Piece 3D2Y 2014

One Piece 3D2Y 2014 در سال 2014 توسط کمپانی Naoyuki Itō بوده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن نیز بر عهده Naoyuki Itō بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Dream 9 و One Piece 3D: Mugiwara cheisu را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم انیمیشن دو سال قبل از اینکه کلاه حصیری ها در سابادی با یکدیگر متحد شوند در جریان است . لوفی در این بعد زمانی در روسوکانیا در حال آموزش دیدن می باشد تا بتواند به یک دزد دریایی قدرتمند تبدیل شود و تمام جهان را فتح کند اما این آموزش ها هنگامی که ماریگولد و ساندر توسط افراد شروری دزدیده می شوند کنسل می شود . لوفی به دنبال نجات آن دو دختر بیگناه می رود اما در ادامه متوجه می شود که آنها توسط دزدان دریای بسیار خطرناکی دزدیده شدخ اند و لوفی برای نجات آنها باید از تمام قدرت خود استفاده کند .

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Naoyuki Itō

– شرکت سازنده : Naoyuki Itō

– محصول کشور : ژاپن

– تاریخ انتشار : 2014

– مدت زمان : 106 دقیقه

– زبان پخش : ژاپنی

– کیفیت نمایش : 1080Bluray

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد