دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن peppa pig cold winter day 2015

peppa pig cold winter day 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Astley Baker Davies ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Neville Astley بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Peppa Pig و Ben & Holly’s Little Kingdom را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : پپا یک خوک کوچک و دوست داشتنی می باشد که به همراه دوستان خود و خوانواده دوست داشتنی اش که متشکل از برادرش جورج ، مادر و پدرش می باشد زندگی می کند . پپا در طول روز به تفریحات زیادی می پردازد ، تفریحات آنها شامل انجام بازی ، لباس پوشیدن و نمایش بازی کردن و گل بازی می باشد . در این قسمت از این انیمیشن جذاب و دیدنی پپا و دوستانش در حال انجام ماجراجویی های زیادی در یک شب سرد زمستانی می باشند .

دانلود انیمیشن peppa pig cold winter day 2015

سایر مشخصات :

– ژانر : انیمیشن ماجرایی-اکشن-کمدی

– شرکت سازنده : Astley Baker Davies

– کارگردان : Neville Astley

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان فیلم : انگلیسی

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 3 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *