دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Pokemon: Spell Of The Unknown 2000

داستان این قسمت از pokemon از دختر بچه کوچکی به نام molly آغاز می شود ، که پدر و مادر خود را از دست داده است و همیشه در رویای های خود پدر و مادر خود را می بیند و داردای قدرت خاصی است که از پدرش به او رسیده است.او برای در یافتن دلیل مرگ خانواده خود به کمک دوستان خود misty , brock ,pikachu و مربی poke , ash به شهر entai  می روند. به برج کریستالی مواجه می شود  با یک پوک نام legendary entai که قصر کریستالی او هر روز در حال پیشرفت به تمام سرزمین entai است. این انیمیشن مانند پیشینیان خود در ادامه داستان های pokemon رخ می دهد اما به یک داستان متفاوت با قهرمان های جدید و نو ظهور که برای سر و سامان دادن و نجات دادن یک سرزمین پیش می رود.

مینی فیلم Spell Of The Unknown از سری فیلم های انیمیشن های pokemon محصول سال 2000 کشور ژاپن که با بودجه 16 میلیون دلاری ساخته شده. این مینی فیلم انیمیشنی توانست 68 میلیون دلار در کشور های امریکا و ژاپن برای کمپانی سازنده اش OLM در آمد زایی کند. نام دیگر این انیمیشن را می توان امپراطوری برج کریستال نامبرد. کارگردانی این اثر به عهده ی Kunihiko Yuyama بوده است، که می توان به عنوان سومین اثر ایشان نام برد. molly و دوستانش برای دریافت حقیقت میبایست با legendary entai روبرو شوند .در این رویارویی خیلی از  از ابهاماتی که در ذهن molly به وجود آمده بود حل میشود و باعث می شود داستان فیلم مسیر خود را تغییر دهد و ….

Pokemon-3-Spell-of-the-Unknown-Screen

اطلاعات انیمیشن Pokemon: Spell Of The Unknown :

+ نام اصلی فیلم : Gekijōban Poketto Monsutā Kesshōtō no Teiō

+ کارگردان :  Kunihiko Yuyama

+ بازیگران : Rica Matsumoto,Mayumi Iizuka,Yūji Ueda,Ikue Ōtani,Megumi Hayashibara,Shin-ichiro Miki,Ai Kato,Masami Toyoshima,Akiko Yajima,Naoto Takenaka

+ کمپانی سازنده : OLM

+ تاریخ انتشار : July 8, 2000

+ ساخت کشور : Japan

+ مدت زمان : 91 دقیقه

+ نمرات : IMDb 5.7/10

 

Pokemone 3 : SPELL OF THE UNOWN

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *