دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Pondemonium 2 2018

Pondemonium 2 نام یک انیمیشن انگلیسی زبان محصول کشور آمریکاست که توسط استودیوی Fantawild Animation ساخته شده است. کارگردانی این انیمیشن را آقای Zhe Hou به عهده دارد و نویسندگی آن نیز توسط خودش انجام شده است. شی الکساندر، ریک جی گلن، و پاول مکس رینهارت از صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند که صداگذاری کاراکترهای زنبور را به خوبی انجام می دهند. این فیلم 75 دقیقه ای در 11 سپتامبر 2018 منتشر شده است و ادامه داستان Joe در فیلم Pondemonium 2017 را روایت می کند.

خلاصه داستان: جو (Joe) وزوزی و کاسمو دو دوست صمیمی هستند که به همراه سایر دوستان خود در یک باتلاق زندگی می کنند. در آنجا حیوانات و حشره های زیادی وجود دارد که به خوبی با یکدیگر رفتار می کنند و زندگی خود را در کنار هم می گذرانند. آنها هر روز ماجراجویی تازه ای را تجربه می کنند و پس از روبرو شدن با اتفاقات سخت، ارزش دوستی و رفاقت با یکدیگر را بیشتر درک می کنند. آنها در یکی از این روزها، به سراغ هدف جدیدی می روند…

Pondemonium 2 2018 center

مشخصات انیمیشن Pondemonium 2 2018 :

– ژانر : انیمیشن

– کارگردان : Zhe Hou

– نویسنده : Zhe Hou

– ستارگان : Shea Alexander, Rick Jay Glen, Paul ‘Maxx’ Rinehart

– زمان انتشار : 11 سپتامبر 2018

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 15 دقیقه

– حجم : 650 مگابایت, 1.3 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 3.6 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Join the inhabitants of the most magical place in the forest: the Marsh! Jump into the Marsha and into a world of adventure!

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *