دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Rabbit School: The Guardians of the Golden Eggs 2017

انیمیشن “مدرسه خرگوش ها: نگهبانان تخم طلا” یک فیلم پویانمایی بسیار زیبا محصول کشور آلمان می باشد که با دو زبان آلمانی و ایتالیایی ساخته شده است. این فیلم دارای سبک ماجراجویی، کمدی، و فانتزی می باشد و درجه سنی آن G است. کارگردانی این اثر را خانم Ute von Münchow-Pohl به عهده دارد و نویسنده آن کاجا گروبل می باشد. از صداپیشگان اصلی این انیمیشن می توان به نوئا لوی، زنتا برگر، فریدریش فون تون، جنی ملینا وایتز، بن باکسبرگ، و تیم سندر اشاره کرد که جذابیت خاصی را به کاراکترها اضافه کرده اند. این فیلم در تاریخ 16 مارس 2017 در کشور آلمان منتشر گردیده است و برنده 2 جایزه نیز می باشد.

خلاصه داستان: خرگوش نوجوان و بازی‎گوشی به نام مکس در مدرسه ی ایستر درس می خواند. او در آنجا احساس بی حوصلگی می کند و زمان برای او به آهستگی حرکت می کند. اما پس از مدتی با خرگوش دیگری به نام امی آشنا می شود و سعی می کند تا به کمک او تکنیک های مخفی شاگردان مدرسه ایستر را یاد بگیرد. مکس قبلا زیر نظر خانم هرمیون آموزش دیده است و تجربیات بسیار زیادی را تحت نظر او کسب کرده است. دسته ای از روباه های باهوش قصد دارند تا به مدرسه ایستر حمله کنند و مکس نیز از این موضوع اطلاع دارد. به همین خاطر او می خواهد تمام مهارت های لازم برای مقابله با آنها و محافظت از تخم طلا را به سرعت یاد بگیرد.

Rabbit School: Guardians of the Golden Eggs 2017 center

مشخصات انیمیشن Rabbit School: Guardians of the Golden Eggs 2017 :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – کمدی – فانتزی

– کارگردان : Ute von Münchow-Pohl

– نویسنده : Katja Grübel , Dagmar Rehbinder

– ستارگان : Noah Levi, Senta Berger, Friedrich von Thun

– زمان انتشار : 16 مارس 2017

– ساخت کشور : آلمان

– مدت زمان : 1 ساعت و 19 دقیقه

– حجم : 650 مگابایت, 1.2 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 5.7 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Max, a cheeky city rabbit, winds up in an Easter rabbit school where time seems to have stood still. Thanks to training lessons from mysterious Madame Hermione and with the help of cute rabbit girl Emmi, he not only learns about the secret techniques of Easter bunnies but even more about himself when they have to fight a clever fox family that has been scheming to take over Easter.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *