دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Sword Art Online The Movie: Ordinal Scale 2017

همه چیز در اینده ای دور اتفاق می افتد،زمانی که بیشتر تمام افکاری که هم اکنون برای ما یک رویای دست نیافتنی است.سال 2026 در دنیایی که همه تکنولوژی همه جا را فرا گرفته است و زندگی مردم غرق در فناوری های نینی است که اختراع شده است.داستان انیمیشن اختصاص به دنیای بازی در این دنیای وابسطه به تکنولوژی دارد.داستان از جایی شروع می شود که افراد خود دیگر به عنوان یک کاراکتر بازی می تواندد در دنیای مچازی به عنوان یک شخصیت ظاهر شده و داستان خود را رقم بزننند.سیستم جدید بازی به نام آگما توسط Aincrad ارائه شده است . که خود شخصیتی در بازی ساخته که غیر قابل است.Asuna دختری که از نظر فیزیکی ضعیف است اما همیشه راه حل های خوبی برای شکست دیگران در مبارزه دارد و همچنین دوستش Kirito که او را در مبارزه با رئیس همراهی میکند. زمانی که … .

Sword.ArtOnline.The.Movie.Ordinal.Scale.2017.www.download.ir

محصول 2017 کشور ژاپن ، کمپانی مطرح A-1 Pictures با همکاری کمپانی Kadokawa Pictures به کارگردانی Tomohiko Itō که از آثار مطرح این کارگردان می توان به آثاری همچون (The Girl Who Leapt Through Time(2006),Summer Wars(2009 نیز اشاره نمود.این انیمیشن بع بودجه تقریبی 40 میلیون دلاری ساخته شده است که بودجه قابل توجی برای یک انیمیشن است.حضور صدا پیشگان محبوب ژاپنی و همچنین گرافیک منحصر به فرد این انیمیشن باعث شده بسیاری از مخاطبین و منتقدین دید مساعد تری داشته و استقبال مناسبی از آن شود .

Sword.ArtOnline.The.Movie.Ordinal.Scale.2017.www.download.ir.1

اطلاعات انیمیشن سینمایی Sword Art Online The Movie: Ordinal Scale 2017 :

+ کارگردان : Tomohiko Itō

+ صداپیشگان : Yoshitsugu Matsuoka,Haruka Tomatsu,Ayana Taketatsu,Kanae Itō,Rina Hidaka,Ayahi Takagaki

+ نویسنده : Reki Kawahara

+ ژانر : فانتزی-ماجراجویی

+ محصول کمپانی: A-1 Pictures

+ ساخت کشور : Japan

+ تاریخ انتشار : February 18, 2017

+ مدت زمان : 2 ساعت

+ نمرات : IMDb 7.5/10 — Movie Insider 4/5 — Tokyo Otuko 5/5

Sword Art Online The Movie: Ordinal Scale 2017

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *