دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن The Ten Commandments 2007

The Ten Commandments 2007 در سال 2007 توسط کمپانی Promenade Pictures ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Bill Boyce بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Hermie & Friends: The Flo Show Creates a Buzz و Hermie and Friends: Hermie and the High Seas را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : فرعون مصر به تمام افراد خود دستور می دهد که تمام نوزادان مصر را به قتل برسانند زیرا توسط یک پیشگو مطلع شده است که فرزندی در مصر به دنیا خواهد آمد که حکومت او را به پایان خواهد رساند . در ادامه دختر او یک کودک را که به رود نیل انداخته شده است را پیدا می کند و از مرگ نجات می دهد و این کودک را در قصر فرعون به همراه پسر فرعون بزرگ می کنند .

دانلود انیمیشن The Ten Commandments 2007

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Bill Boyce

– شرکت سازنده : Promenade Pictures

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2007

– مدت زمان : 88 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : HDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *