دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن The Road to El Dorado 2000 با دوبله فارسی

“به سمت الدرادو” یک انیمیشن ماجراجویی و موزیکال محصول کشور آمریکاست که در سال 2000 توسط شرکت دریم ورکس ساخته و منتشر گردیده است. این فیلم به کارگردانی بیبو برژرون و دان پاول ساخته شده و تری روسیو نویسندگی داستان آن را به عهده داشته است. صداپیشگان مشهوری چون کوین کلاین، کنت برانا، رزی پرز، آرماند آسانته، و ادوارد جیمز آلموس در این اثر هنرنمایی می کنند و موسیقی متن فیلم توسط التون جان و تیم رایس نوشته شده است. این انیمیشن ماجرای دو شعبده باز را دنبال می کند که پس از بدست آوردن نقشه الدرادو از کشور اسپانیا فرار می کنند. این فیلم در تاریخ 31 مارس 2000 انتشار یافته و مدت زمان آن 89 دقیقه می باشد.

خلاصه داستان: در سال 1519 در کشور اسپانیا، دو شعبده باز به نام های میگل و تولیو نقشه رسیدن به شهر افسانه ای و پر از گنج الدرادو را در یک شرط بندی بدست می آورند. پس از اینکه حقه ی آنها نمایان می شود، از دست ماموران فرار می کنند و درون یک بشکه خود را مخفی می کنند. اما خیلی زود بشکه ها به سمت کشتی ناخدا ارنان کورتس برده می شوند تا راهی سفر دریایی شوند. در طول سفر آنها به مانند مسافران قاچاقی درون بشکه ها محبوس می مانند و در نهایت به کمک یک اسب از آنجا نجات پیدا می کنند. آنها در ادامه به ساحلی در گواتمالا می رسند و …

The Road to El Dorado 2000 center

مشخصات انیمیشن The Road to El Dorado 2000 :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

– کارگردان : Bibo Bergeron, Don Paul

– نویسنده : Terry Rossio, Ted Elliott

– ستارگان : Kevin Kline, Kenneth Branagh, Rosie Perez

– زمان انتشار : 31 مارس 2000

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 29 دقیقه

– حجم : 300 مگابایت, 700 مگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 6.9 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

The story is about two swindlers who get their hands on a map to the fabled city of gold, El Dorado while pulling off some sort of scam. Their plan goes bad and the rogues end up lost at sea after a number of misfortunes. Oddly enough, they end up on the shores of El Dorado and are worshiped by the natives for their foreign appearance.

  • 2 replies
    1. SuReNa says:

      خسته نباشید من این انیمیشن رو دانلود کردم ولی هرکاری میکنم باز نمیشه.هم رمز فایل رو کپی کردم یبار دیگه هم خودم همون رمزو نوشتم ولی باز نشد لطفا راهنمایی کنید ممنون.

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        تست شد مشکلی نداره .
        جدیدترین نسخه winrar رو نصب کنید .
        پسورد رو باید با حروف کوچک تایپ کنید .
        www.download.ir

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *