دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن The Steam Engines of Oz 2018

انیمیشن “موتورهای بخار شهر اُز” محصولی از کشور کانادا می باشد که در سال 2018 ساخته شده است. “شون پاتریک اوریلی” نویسنده رمانی به همین نام می باشد که کارگردانی این اثر را نیز به عهده گرفته است. او قبل از این انیمیشن در ساخت چند فیلم دیگر نظیر Pixies و انیمیشن های هاوارد لاوکرافت نقش داشته و تجربه زیادی برای ساخت یک انیمیشن سرگرم کننده را بدست آورده است. لوکیشن فیلمبرداری این انیمیشن در اسپانیا، جزیره تنریف، و جزایر قناری انجام شده است و صداپیشگانی نظیر متئو کوین اندرسون، اشلی بال، و الیا داوان در این اثر ایفای نقش کرده اند.

خلاصه داستان: یک قرن پس از نابودی جادوگر بدجنس، شهر زمرد چشم انتظار یک قهرمان دیگر است و این امر به دستان ویکتوریا رایت جوان بستگی دارد. Lacosta که یک جادوگر خوب است نگران ویران شدن سرزمین می باشد و قصد دارد نقشه ای برای جلوگیری از این اتفاق بکشد. او برای اینکار به سراغ ویکتوریا می رود که شبانه روز در حال کار در موتورخانه بخار است تا شهر زمرد بتواند به خوبی از آن استفاده کند. ویکتوریا بیشتر عمرش را در این مکان گذرانده و کمک زیادی به شهر زمرد کرده است. اما با قوی تر شدن حکومت Tin Man، جادو و جادوگری به سمت نابودی پیش می رود.

The Steam Engines of Oz 2018 center

مشخصات انیمیشن The Steam Engines of Oz 2018 :

– ژانر : انیمیشن

– کارگردان : Sean Patrick O’Reilly

– نویسنده : Sean Patrick O’Reilly

– ستارگان : Matthew Kevin Anderson, Ashleigh Ball, Elijah Dhavvan

– زمان انتشار : 20 سپتامبر 2018

– ساخت کشور : کانادا

– مدت زمان : 1 ساعت و 19 دقیقه

– حجم : 720 مگابایت, 1.3 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 4.2 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

The Steam Engines of Oz 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *