دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن The Stolen Princess 2018 با کیفیت عالی

داستان بسیار زیبا در عصر شوالیه  های شجاع و پرنسس های زیبا و مبارزه به جادوگران است.Ruslan یک هنرمند و به عبارتی یک بازیگر است و همیشه در رویای یک شوالیه است اما در واقع یک شوالیه نیست!با یک پرنسس زیبا به نام Mila روبرو می شود و عاشق و دلباخته او می شود.Ruslan آگاه نیست که این پرنسس زیبا دختر پادشاه است.با این حال این حال خوش خیلی زود به پایان می رسد و جادوگر معروف Chernomor ، عشق Ruslan دختر پادشاه Mila جلوی چشمانش به سرقت میبرد تا بتواند قدرتش را افزایش بدهد. Ruslan که می خواهد عشق واقعی خود را به Mila اثبات کند و به مردم نشان دهد که عشق و علاقه فراتر از جادوست تصمیم به نجات او میگیرد .انیمیشن در عین حال که دارای داستان کلیشه و تکراری در ذات خود می باشد اما توانسته با وجود فضای بسیار فانتزی و وجود کاراکترهای جدید و با نمک ،جذابیت خاص و منحصر به فردی و خط متمایز سازی نسبت به دیگر سری از انیمیشن شوالیه و پرنسس داشته باشد.

The.Stolen.Princess.2018.www.download.ir

تا به امروز تریلر رسمی این انیمیشن بیش یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار بار دیده شده است و این استقبال نوید یک فروش استثنایی در بازار سینما خواهد داشت. کمپانی سازنده Animagrad Animation Studio در سال 2018 سال پر خواهد داشت محصولات بسیاری با همکاری دیگر کمپانی های معتبر ارائه خواهد کرد.محصولات همچون  Mavka. The Forest Song،Gareth Jones،Anna de Kiev و … ارائه خواهد شد.

اطلاعات انیمیشن The Stolen Princess 2018 :

+ کارگردان : Oleh Malamuzh

+ نویسنده : Yaroslav Voytseshek

+ صداپیشگان : Nadiya Dorofeeva, Oleksiy Zavhorodniy, Yevhen Malukha

+ محصول کمپانی : Animagrad،FILM.UA Group

+ ژانر :  Comedy, Fantasy

+ ساخت کشور : Ukraine

+ تاریخ انتشار :  7 March 2018

+ مدت زمان : 1ساعت و 25 دقیقه

+ زیرنویس : به زودی

+ نمرات : —

تریلر رسمی

The Stolen Princess 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *