دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Ultimate Avengers II 2006

Ultimate Avengers II 2006 در سال 2006 توسط کمپانی DC ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Will Meugniot بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون The Super Hero Squad Show و Turtles Forever را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : هنگامی که تعدادی از بیگانگان فضایی که چیتاری نام دارند به طور مخفی وارد آفریقا می شوند ، گروه انتقام جویان که متشکل از قدرتمند ترین ابرقهرمانان زمین می باشند برای مبارزه با آنها بپا می خیزند تا باری دیگر با همکاری یکدیگر زمین را از خطر نابودی کامل برهانند . این گروه قدرتمند متشکل از مرد آهنین ، هالک ، تور ، کاپیتان امریکا و بیوه سیاه می باشد . هر کدام از این قهرمانان با قدرت های مخصوص خود شروع به مبارزه بر علیه این تهدید جهانی می کنند .

دانلود انیمیشن Ultimate Avengers II 2006

سایر مشخصات :

– ژانر : انیمیشن ماجرایی-اکشن-کمدی

– شرکت سازنده : DC

– کارگردان : Will Meugniot

– تاریخ انتشار : 2006

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان فیلم : انگلیسی

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *