دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Zoo Wars 2018

“جنگ های باغ وحش” نام یک انیمیشن جدید و زیبا محصول کشور آمریکا است که داستان یک بچه فیل شجاع را روایت می کند. داستان این انیمیشن توسط ایوان ترامل نوشته شده است و ستارگانی نظیر بابی مکسول، بیل ابرست، و کی جی شروک به عنوان صداپیشه در آن هنرنمایی می کنند. این فیلم در تاریخ 14 آوریل 2018 انتشار یافته است و طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده است.

خلاصه داستان:  Nuke یک بچه فیل عظیم الجثه است که از کار اداری و زندگی روزمره خود خسته شده و تمایل زیادی برای تجربه کردن اهداف بزرگتر دارد. ندای قلب Nuke هر روز به او یادآور می شود که باید برای ایجاد امنیت، برقراری عدالت، و اعتماد در کهکشان خود تلاش کند. در دنیای باغ وحش، شیطان در حال نفوذ به سراسر کهکشان است و کم کم آنجا را تحت سلطه خود درمی‌آورد. او حتی شاهزاده Sparklefeather را نیز به عنوان گروگان به اسارت خود درآورده است و سعی می کند تا اطلاعات بیشتری راجع به فرد برگزیده بدست بیاورد که گفته می شود روزی به قهرمان تمام کهکشان ها تبدیل خواهد شد. Nuke در ادامه تصمیم میگیرد که به نیروهای مسلح ملحق شود تا بتوانید شاهزاده را نجات دهد و جلوی نفوذ بیشتر شیطان را بگیرد.

Zoo Wars 2018 center

مشخصات انیمیشن Zoo Wars 2018 :

– ژانر : انیمیشن – فانتزی

– کارگردان : Evan Tramel

– نویسنده : Evan Tramel

– ستارگان : Bobbi Maxwell, Bill Oberst Jr., Kj Schrock

– زمان انتشار : 14 آوریل 2018

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 10 دقیقه

– حجم : 570 مگابایت, 1.2 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 4.7 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Zoo Wars 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *