دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود اکشن فتوشاپ Artist

اکشن Artist این امکان را به شما می دهد تا تصویر خود را در نرم افزار فتوشاپ به ترکیبی از آبرنگ و افکت نقاشی درآورید. شما می توانید افکت ها را با هم ترکیب کنید یا به صورت جداگانه از آنها استفاده نمائید. برای اینکه بهترین نتایج را به کمک این اکشن بدست آورید، پیشنهاد می شود که از تصاویری با رزولوشن بسیار بالا در محدوده ی 1500px تا 3500px استفاده کنید. این اکشن در نسخه های Photoshop CS3 و سایر نسخه های بالاتر تست شده و قابل استفاده می باشد. همچنین یک ویدئوی آموزشی نیز در این پکیج قرار دارد تا شما را در استفاده از این اکشن کاملا راهنمائی کند.

سایر توضیحات: اکشن ها یک سری دستورات هستند که عملیات خاصی را بر روی تصاویر شما انجام می دهند. این عملیات توسط سازنده و از قبل تنظیم شده و شما می توانید با اجرای آن ها بدون نیاز به طی کردن مراحل خاصی، تغییرات لازم را بر روی تصاویر مورد نظر خود اعمال کنید. اکشن ها در قالب فایل ATN در فتوشاپ قابل‌ دسترس هستند که شما می‌توانید پس از اجرای آن تمامی مراحل را تا رسیدن به نتیجه نهایی اثر دنبال کنید. نرم افزار Adobe Photoshop یکی از بهترین برنامه ها و نرم افزار های ویرایش عکس است که افراد بسیار زیادی در سراسر جهان از آن برای انجام کارهای روزمره خود استفاده می کنند. همچنین شرکت های بسیار بزرگ نیز برای طراجی های مخصوص محصولات خود از این نرم افزار نهایت بهره را می برند چرا که قدرت تجزیه و تجلیل و نیز تغییرات بسیار جالبی در این نرم افزار نهفته است که به جرات می توان آن را بهترین محصول در میان عناوین مختلف نامید.

Artist Photoshop Action center

Artist Photoshop Action

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *