دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود اکشن فتوشاپ Double Exposure Photoshop 13600278

Action یکی از ابزارهای پرکاربرد فتوشاپ است که به صورت یک فایل با پسوند ATN مورد استفاده قرار می گیرد . اگر شما در زمینه طراحی و یا عکاسی فعالیت می کنید , حتما اکشن می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود زیرا به شما این اجازه را می دهد تا در یک چشم به هم زدن و تنها با یک کلیک اثری فوق العاده را خلق کنید . یکی از ویژگی های مهم Action , صرفه جویی در زمان و افزایش سرعت در رسیدن به هدف است . استفاده از Action توسط تمامی افراد مبتدی و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در بسیاری از مواقع می تواند کسانی که حرفه ای کار می کنند را از بلاتکلیفی نجات دهد و در بسیاری از مواقع الهام بخش کاربران باشد .

GraphicRiver Double Exposure Photoshop 13600278 یکی از جذابترین پروژه های اکشن است که این امکان را به کاربران می دهد تا دو تصویر را در هم ادغام کرده و تصویری منحصر به فرد و جذاب به وجود آورند . استفاده از این اکشن بسیار ساده بوده و در صورتی که با مشکل روبرو شدید می توانید به فایل Help موجود مراجعه کرده و به راحتی راه حل مشکل خود را بیابید .

Double.Exposure.Photoshop.13600278.www.Download.ir

 

ویژگی های اکشن فتوشاپ GraphicRiver Double Exposure Photoshop 13600278 :

– شامل فایل هایی با پسوند ATN

– سازگار با تمامی نسخه های Adobe CS2 به بالا

– دارای فایل راهنما

– حجم : 346 کیلوبایت

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *