دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود باری Basingstoke – PC نسخه GOG

بازی Basingstoke یک بازی در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی است. سخصیت های این باز بصورت مواد خوراکی از جمله سوسیس و کالباس و رول های خوردنی هستند که با دشمنان خود یعنی آتش ها و باربیکیو ها و مواد مسموم کننده مبارزه می کنند. در این بازی شما باید مراحل مختلف را با غلبه بر دشمنان خود پشت سر بگذارید و در مسیرهای پر از خطر حرکت کنید. این مسیرها بسیار خطرناک و ترسناک هستند. شما باید با سلاح هایی که در دست دارید بر دشمنان خود غلبه کنید و آنها را از بین ببرید تا بتوانید امتیاز کسب کنید و با استفاده از آن سلاح ها و قابلیت های خود را ارتقا دهید. در دنیای این بازی کامپیوتری، موجوداتی ترسناک از خاک برخواسته و ظاهری آخرالزمانی را در شهر پدید آورده‌اند. در چنین فضایی، شما به عنوان یکی از بازماندگان این شهر پرماجرا نقش‌آفرینی خواهید کرد. بنابراین باید کلیه حرکات خود را با برنامه‌ریزی قبلی انجام دهید؛ طوری که هیچگونه ریسکی در آن وجود نداشته باشد.

سایر مشخصات بازی: در این بازی همانطور که گفته شد با موجودات آخرالزمانی مبارزه می کنید. این موجودات دشمنان دنیای واقعی سوسیس ها و خوردنی های دیگر هستند. شما در این بازی باید بسیار مراقب باسید چرا که یک ضربه کافی است تا شما را تبدیل به یک وعده خوشمزه برای هیولاها بکند. در این بازی شما به امکانات مختلفی دسترسی دارید که هرکدام ار آنها در مواقع خاصی کاربرد دارند. در این بازی بیش از یکصد مورد مختلف برای کمک به شما و رهایی از دست هیولاها وجود دارد. شما باید به خوبی از آنها استفاده کنید. آیا شما در این مراه پر خطر جان سالم به در خواهید برد؟

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Basingstoke.center

مشخصات بازی Basingstoke:

نام بازی :  Basingstoke

پلتفرم : PC

زبان :انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Puppygames

منتشر کننده : Puppygames

سبک بازی :  اکشن، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Basingstoke

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *