دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Can Knockdown

بازی اندروید Can Knockdown یکی از سرگرم کننده ترین عنوان های معرفی شده برای اندروید می باشد . نسخه جدید این بازی نصبت به نسخه های قبلی از دقت و عملکرد بهتری برخوردار است ، در بازی اندروید Can Knockdown شما باید توپ های خود را به سمت قوطی ها پرتاب کنید و آن ها را به بیندازید . این بازی دارای سه گیم پلی متفاوت می باشد و بازیکن و در هر گیم پلی با چالش های خاص روبرو می شود . محیط فوق العاده زیبا و جزئیات بالای بازی یکی دیگر از ویژگی های آن می باشد که شما را شگف زده می کند . در طول بازی باید نقاط ضعف خود را تشخیص دهید و خود را برای یک پرتاب بهتر آماده کنید . در مراحل بالاتر در Can Knockdown هدف ها متحرک شده و کار برای شما سخت تر می شود .

ویژگی های بازی Can Knockdown :

– دارای محیط ساده در عین حال گرافیکی و جذاب

– دارای مراحل جذاب با چالش های خاص

– وجود اهداف متحرک در مراحل بالاتر

– گیم پلی ساده و قابل بازی با یک دست

– گرافیک بسیار عالی

– حجم مناسب بازی

تصاویری از محیط بازی Can Knockdown

دانلود بازی اندروید Can Knockdown Can.Knockdown.Android.2.www.Download.ir Can.Knockdown.Android.3.www.Download.ir Can.Knockdown.Android.4.www.Download.ir

دانلود بازی اندروید Can Knockdown با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *