دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Club Soccer Director v1.0.2

یازی Club Soccer Director در سبک بازی های ورزشی است که برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندروید طراحی شده است . در این بازی شما نقش یک مدیر باشگاه را دارید که میتوانید مدیریت باشگاه خود را بر عهده بگیرید و تیم خود را تشکیل دهید . در این بازی تیم مورد علاقه خود را بسازید و هدایت باشگاه را در دست بگیرید . امکانات باشگاه را بالا ببرید و حامیان بزرگ را به باشگاه خود جذب کنید . هم اکنون مدیران هوشمند از برنامه های تاکنیکی برای راه اندازی تیم ها استفاده می کنند و آن را در در طول بازی مانند زندگی واقعی تنظیم می کنند . در آپدیت جدید بازی لیگ های جدیدی از کشور های  پرتغال ، هلند ، ترکیه ، روسیه ، اسکاتلند ، آرژانتین ، ایالات متحده آمریکا ، برزیل ، مکزیک و انگلیس اضافه شده اند . در این بازی درست مانند دنیای واقعی تصمیمات شما بر روی  رفتار هیئت مدیره، روحیه تیم و حتی طرفداران تاثیر می گذارد پس شما باید چگونگی رفتار با مطبوعات و رسانه ها را یاد بگیرید ، قیمت بلیط ها را تعیین کنید و کیفیت تیم خود را بالا ببرید . مدیران تیم ها را از چگونگی عملکرد خود آگاه کنید همچنین آنها را از تصمیمات خود راجب ترکیب بازیکنان ، تاکنیک های غیر مستفیم ، جایگزین ها و موارد دیگر باخبر کنید . بازی کنان هر کدام سبک بازی منحصر به فرد خود را دارند و مدیران وظیفه این را دارند که بازیکنان جدید را به تیم بیاورند و استعداد های جدید را کشف کنند تا کیفیت تیم بالا برود . این بازی به کاربران اجازه می دهد تا تجربه مدیریت تیم فوتبال را در یک دنیای شبیه سازی شده را داشته باشند و در محیطی بسیار واقعی از بازی کردن لذت ببرند . باشگاه خود را از بین 820 باشگاه در 38 لیگ از 14 کشور مختلف در سراسر جهان ایجاد کنید همچنین میتوانید باشگاه خود را بسازید و نام ورزشگاه خود را انتخاب کنید یا حتی لوگو باشگاهتان را طراحی کنید .

قابلیت های بازی Club Soccer Director:

-قابلیت ساخت باشگاه رویایی خود و تشکیل تیم .

-قابلیت مدیریت باشگاه به طور کامل و ارتقا امکانات باشگاه .

-اضافه شدن لیگ های جدیدی از کشور های  پرتغال ، هلند ، ترکیه ، روسیه ، اسکاتلند ، آرژانتین ، ایالات متحده آمریکا ، برزیل ، مکزیک و انگلیس .

-قابلیت ایجاد باشگاه از بین 820 باشگاه در 38 لیگ از 14 کشور مختلف در سراسر جهان .

-تجربه مدیریت باشگاه در محیط شبیه سازی شده از دنیای واقعی .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *