دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Days of Van Meowogh

بازی Days of Van Meowogh در سبک بازی های پازل است که برای کاربران گوشی ها و یا تبلت های اندروید ارائه شده است . شما هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از سایت ما به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و از بازی با آن لذت ببرید . این بازی جدای از بازی های پازل دیگر بسیار متفاوت و زیباتر است . این بازی برگرفته از یک داستان غنی است داستانی که شخصیت اصلی آن وینسنت ون میوگو نقاش معروف است که در عمارتی زندگی می کند وی از زمانی که استادش فوت کرده است بسیار غمگین و افسرده شده است . این نقاش معروف مس از درگذشت استادش مجبور شد که مبلمان و تمام وسایل عمارت خود را بفروشد و خرج بدهی های خود بکند که خیلی غم انگیز است . و حتی هنوز هم او بدهی های زیادی دارد که باید پرداخت کند . در بازی شما هر پازلی را که حل کنید میووخ یو جرقه برای نقاشی به ذهنش می رسد و شما باعث می شوید که نقاشی بکشد و آن را به فروش برساند تا بتواند بدهی هایش را پرداخت کند . پس دست به کار شوید هر چه قدر که شما پازل های بیشتری حل کنید میووخ میتوانید نقاشی های بیشتری بکشد و بدهی هایش را تصویه می کند .

برخی از ویژگی های بازی Days of Van Meowogh :

-چالش های پازل match-3 و مراحل جدید و هیجان انگیز به طور منظم اضافه می شوند تا شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم کنند .
-عمارت زیبا در ابتدا به نظر می رسد بسیار خسته کننده استد، اما نگران نباشید . این خالی از سکنه نیست بیایید آن را به همان شیوه ای که آن را یک بار انجام دادیم بازگردانیم .
-شخصیت های منحصر به فردی به غیر از Meowogh ، نقاشی های دیگر گربه مانند پیکاسو ، Gauguin و Dali وجود دارد .
-دوستان خود را در فیس بوک دعوت کنید تا با یکدیگر کمک کنید تا پازل های بیشتری حل بشود .
-رابط کاربری آسان و ساده .
-برگرفته شده از یک داستان غنی و جذاب .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *