دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Forgotten Places: Lost Circus ( Full ) v2.1.1

بازی Forgotten Places Lost Circus Full از دسته بازی های ماجراجویی برای سیستم عامل های اندروید است . شخصیت اول این بازی کسی است که در هنگام شب کابوس های وحشتناکی را می بیند و این کابوس ها همه به یک صورت هستند که او خود را در میان یک سیرک معمایی و مرموز می بیند که در آنجا گیر کرده و راه فراری ندارد و هنگامی که از خواب بیدار می شود بسیار ناراحت است ، این کابوس های شبانه زندگی را از او گرفته اند و او را درگیر سوالات زیادی کرده است که آیا این سیرک واقعی است یا نه؟ آیا این سیرک به گذشته او مربوط است یا نه ؟ . در این بین شما نقش شخصیت اول بازی را در دست می گیرد و در کابوس های خود دنبال اشیاء و مکان های مخفی هستید و آن ها را جمع آوری می کنید تا بتوانید از آنها استفاده کنید و بین چیز هایی که پیدا کردید و گذشته تان یک رابطه ای پیدا کنید تا بتوانید در مرحله های بعد از آن برای حل کردن معما و سوال های خود استفاده کنید . هدف اصلی شما در این بازی مرموز این است که بتوانید از تمام چیز هایی که پیدا کرده اید در حل کردن معما ها ی خود استفاده کنید و به راز پنهان سیرک پی ببرید . زمانی شما می توانید از دست کابوس های شبانه خود خلاص شوید که راز پنهان سیرک مرموز را کشف کرده باشید پس عجله کنید و به دنبال راز پنهان سیرک بروید . اگر شما از طرفداران بازی های ماجراجویی و مرموز هستید ما این بازی جذاب را به شما پیشنهاد می کنیم . هم اکنون شما به راحتی می توانید در سایت ما این بازی محبوب را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و از بازی با آن لذت ببرید .
برخی از ویژگی های بازی Forgotten Places Lost Circus Full :

-امکان پیدا کردن سرنخ ها ، نشانه ها و خاطرات برای به یاد آوردن جرقه هایی از گذشته فراموش شده تان .
-امکان حل پازل ها و معما های مرموز .
-پشتیبانی از زبان های انگلیسی ، هلندی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، اسپانیایی ، سوئدی ، روسی ، اوکراینی .

Obsessed by dreams of a mysterious circus, Joy awakens each night with tears and the dreadful feeling that her waking life is the real nightmare. Why are these recurring  visions troubling her and why does she sense such a strong connection to a place that she has never been before? Could it be that the circus is real . Follow Joy as she discovers the real-life source of her nightmares. Search for clues to help spark Joy’s memories of a forgotten past. Solve puzzles, play curious mini-games, and collect  peculiar items in an eerie quest for answers

 :Features
Reveal the meaning behind strange dreams in this eerie Hidden Object encounte-
Wander the ruins of an abandoned circus on a dark and stormy night-
Search for clues to reveal signs and spark memories of a forgotten past-
Solve puzzles, play curious mini-games, and collect peculiar items-
Enjoy Casual or Expert mode while also playing a bonus side quest-
English, Dutch, French, German, Italian, Portuguese, Spanish, Swedish, Russian, Ukrainian languages-

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *