دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Gun Disassembly 2 v12.2.0

گشت و گذار در دنیای اسلحه هرگز این گونه نبوده است . شما می توانید در این بازی قطعات متحرک 122 سلاح با جزئیات کاملا دقیق را پیاده کرده و دوباره بر روی سلاح سوار کنید . مشاهده سه بعدی تمام قسمت های ظاهری سلاح و آموختن طریقه عملکرد سلاح های مختلف در بازی Gun Disassembly 2 ممکن است . می توانید عملکرد سلاح ها را در حالت های عملیات مشاهده کنید و مهارت پیاده کردن قطعات سلاح ها در کوتاه ترین زمان را به صورت رقابتی با دیگر افراد در سراسر جهان بسنجید . با گرافیک پاسخ گوی سریع سه بعدی می توانید تمام قسمت ها و جزئیات دقیق سلاح ها از جمله ادوات , گلوله ها , لوله تفنگ , محل فشنگ و … را به راحتی مشاهده کنید . می توانید هر چه سریع تر این بازی آموزنده را برای گوشی یا تبلت اندروید خود دانلود کرده و اطلاعات خود را درباره سلاح های امروزی افزایش دهید .

دانلود بازی اندروید Gun Disassembly 2

ویژگی های بازی  Gun Disassembly 2 :

– 122 مدل سلاح بسیار دقیق و همه کاملا 3D و با گرافیک و کیفیت بالا

– کشف بیش از 10،500 قطعه سلاح ، هر کدام با جلوه های صوتی و پویا

– استفاده از سلاح در حالت عملیات با چهار سطح X-Ray و دو سطح حرکت آهسته

– لذت بردن از پنج حالت بازی: نسخه ی نمایشی ، عملیات ، جداسازی قطعات ، مونتاژ و بازی

– آپدیت روزانه و اضافه شدن مدل های جدید

Gun Disassembly 2

  • 1 replies
    1. Reza mohamadi says:

      نسخه ۱۲.۲زو هنوز نصب نکردم ولی نسخه قدیمی تر این برنا مه رو دارم واقعا کار بردیه و آدم رو جذب می‌کنه پیشنهاد میدم برای یک بار هم که شده امتحانش کنید اگر دوستدار سلاح هستید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *