دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Idle Farming Empire v1.19.0 + مود

Idle Farming Empire نام بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه سازی شده می باشد که کاربران گوشی و تبلت های اندرویدی می توانند آن را به صورت کاملا رایگان و همراه با فایل مود شده یا بدون محدودیت پولی آن را از سایت ما download.ir دریافت کرده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارند . شما در این بازی بسیار سرگرم کننده و بدون محدودیت سنی مزرعه ای کوچک و ابتدایی را خواهید داشت که باید با تلاش و پشت کار ان را بسازید ، زمین هایش را برای کاشت ، داشت و برداشت آماده کنید ، حیوانات و پرنده هایی مانند گاو و گوسفند و خروس و مرغ را در آنجا بیاورید و سروع به پرورش دام کرده و از محصولاتی مانند شیر و ماست و تخم مرغ و غیره آنها برای مبادله کالا با کالا و فروش در قبال سکه استفاده کرده و همینطور مزرعه ی کوچک خود را ، بزرگ و بزرگتر سازید و ساعت های زیادی را در بازی سرگزم شوید . حتی وقتی شما در بازی نباشید تمامی این کار ها به صورت خود کار در حال انجام شدن در وقت های خودشان می باشند و شما می توانید برای کنترل کرده و خالی کزدن انبار های خود به بازی بیایید و یا محصولات خود را افزایش داده و یا ارتقاء دهید . هرچه در بازی هوشمندانه تر عمل کنید و بیشتر بازی کنید می توانید مزرعه ای بزرگتر و چالشی تر را برای خود فراهم اورید که یکی از دلایل اعتیاد اور بودن این بازی می باشد .

برخی ویژگی های بازی Idle Farming Empire :
-ساخت و گسترس مزرعه خود در بازی .
-دارای بیش از صد نوع محصول و دام در بازی .
-قابلیت فروش محصولات خود .
-دارای گرافیک خوب .
-قابلیت خرید و ارتقاء آیتم های بازی .
-دارای فایل مود شده یا بدون محدودیت پولی بازی .

  • 2 replies
    1. shahin says:

      سلام خسته نباشی ببخشیدبازی idle farming empire MOD داخل زمین های دیگه spend coin انجام میشه؟ مودهای دیگه انجام نمیشه واسه همین اصلا فایده ای نداره اینطوری مود. ممنون میشم جواب بدین

      پاسخ دادن
      • فراز محمدی says:

        والله اطلاعی ندارم نسخه مود معمولا نسخه پول بینهایت هست برای برخی بازی ها زمین های مختلف هم باز میشه برای بعضیا خیر

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *