دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Jungle Clash v1.0.8

Jungle Clash یک بازی جدید آنلاین با سبک استراتژیکی است که با عناصر جدید مبارزات PvP نیز برای شما ممکن می سازد . با جمع آوری عرشه ای از مبارزان منحصر به فرد مورد علاقه خود با خوردرو های زرهی و دیگر امکانات برج های دشمنان واقعی از سراسر دنیا را از بین ببرید . وضعیت موجود بسیار خطرناک و اضطراری است و بر اساس گزارشات نیرو های دشمن می تواند هر لحضه حمله را آغاز کند . صدا های عجیب و غریبی از جنگل به گوش می رسد , ظاهرا نیرو های دشمن مداوم در حال پیشروی هستند پس باید مراقب باشید . می توانید با جمع آوری کارت های مخصوص به ارتقای توانایی ها و مهارت های نیرو های خود بپردازید . مبارزان خود را برای تسخیر برج های دشمن رهبری کنید و با استفاده از ماشین های زرهی ویرانگر سطح دفاع از ژنرال های خود را بالا ببرید . در این بازی هزارن بازیکن وجود دارد که می توانید آن ها را برای مبارزات سرسخت به چالش بکشید و دوستان خود را نیز به این بازی دعوت کنید .

دانلود بازی Jungle Clash v1.0.8 برای اندروید

ویژگی های بازی Jungle Clash :

– ده ها تن از گزینه های تاکتیکی و کارت های کلکسیونی

– دارای گیم پلی سرگرم کننده و هیجان انگیز

– دارای مبارزات واقعی و آنلاین PVP

– جمع آوری و ارتقاء توانایی های ژنرال

– ایجاد یک قبیله شکست ناپذیر با دوستان و به اشتراک گذاری دستاوردهای خود و غارت با آنها برای شکست رقبای خود در برخورد با قبیله و مبارزه با استفاده از بهترین تاکتیک

Jungle Clash

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *