دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید modern Warplans v1.8.7

modern Warplans در سبک بازی های اکشن و نبرد های هوایی است که برای کاربران دستگاه های اندروید طراحی شده است . به دنیای هواپیما های جنگدنه پیشرفته خوش آمدید . در این بازی شما می توانید از جدید ترین هواپیما های حال حاضر که در جهان ساخته شده اند انتخاب کنید و در نبرد های هوایی آنلاین شرکت کنید و لذت ببرید . در این بازی 12 هواپیمای جنگده پیشرفته وجود دارد که تا کنون 10 تا از آن ها توسط انسان ساخته شده است و 2 تای دیگر جزء نسل های آینده ی هواپیما های جنگی است که تا کنون بشر نتوانسته آن ها را بسازد . هر کدام از این هواپیما ها از ویژگی های منحصر به فرد و متفاوتی برخوردار است و هر کدام آن ها می توانید در هر ثانیه شلیک کنند . همچنین هر کدام از هواپیما های جنگی قابلیت ها و سلاح های مخصوص به خود را دارند و همین موضوع است که هر کدام از آن ها را به هواپیما های جنگی فوق العاده تبدیل کرده است . بیش از 30 کلکسیون مختلف از موشک ها ، تیر بار ها و راکت ها در این بازی وجود دارد که شما می توانید آن ها را بر روی هواپیما های جنگی خود نصب کنید و آن ها را قوی تر بکنید . این بازی هیجان انگیز را می توانید به دو صورت آفلاین و آنلاین بازی کنید که هر کدام از آن ها به نوبه ی خود جذاب هستند . اگر شما از علاقه مندان به بازی های اکشن و نبرد هوایی هستید ما به شما پیشنهاد می کنید که به هیچ عنوان Modem Warplans را از دست ندهید و هم اکنون این بازی هیجان انگیز را در سایت ما به همراه نسخه مود آن نصب کنید و از بازی با آن لذت ببرید .

برخی از ویژگی های بازی modern Warplans:

-دارای گرافیک فوق العاده بالا .
-پشتیبانی از 12 هواپیمای جنگی که تاکنون 10 تای آن ها توسط انسات ساخته شده است و 2 تای دیگر جزء نسل 6 هواپیما های جنگی است .
-بیش از 30 کلکسیون مختلف از موشک ها ، رتیر بار ها و راکت ها .
-قابلیت بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *