دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید My City Newborn baby v1.0.385

My City : Newborn baby نام بازی جدید و جذاب در سبک بازی های شبیه سازی شده و سرگرم کننده می باشد که کاربران گوشی و تبلت های اندرویدی می توانند آن را از سایت ما برای اولین بار در سایت های ایرانی این بازی را به صورت رایگان در فایل apk ان دریافت کرده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارند .

شما در شهری زندگی خواهید کرد که مسول نگه داری ، مراقبت و تربیت و رسیدگی به کودکان تازه با دنیا آمده را خواهید داشت با دسترسی های زیاد به وسایل مختلف ، لباس ها ، تزیینات ، اتاق های متفاوت ، طراحی های جداب و بسیاری دیگر از این قبیل موارد .

شما باید از ابتدای به دنیاآمدن کودکان مراقب آنها باشید ، لباس برای انها فراهم کنید ، آنها را به دکتر ببرید ، برایشان وسایل بازی بخرید ، با آنها بازی کنید و بسیاری موارد دیگر که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند . این بازی محبوب برای سنین بین 5 تا 12 سال مناسب بوده است و تا کنون توانسته با هزاران دانلودی که از گوگل پلی داشته است رتبه بسیار خوب و بالای 4.5 از 5.0 را از ان خود کند که نشان دهنده محبوبیت و طراحی خوب بازی می باشد .

این بازی به دو صورت افلاین و آنلاین امکان پدیر می باشد که شما در حالت آنلاین ان می توانید به صورت دو نفره با یک دیگر و با کمک یک دیگر از کودکان نگهداری کنید که باعث جداب تر شدن این بازی می شود . شما می توانید با کودکان با وسایل نقلیه ای مانند تاکسی یا مترو به نقاط مختلف شهر سفر کرده و به تفریح ، خرید و … بپردازید و سرگرم شوید . اگر شما هم از این بازی جداب لذت برده این می توانید ان را از این سایت به صورت رایگان دریافت کرده و از آن لدت ببرید .

برخی ویزگی های بازی My City : Newborn baby :

  • -بازی به دو صورت افلاین و آنلاین
  • -حالت آنلاین بازی به صورت دو نفره
  • -قابلیت خرید لباس ،خرید وسایل بازی ، سفر به نقاط مختلف شهر ، بردن کودکان به دکتر و … در بازی
  • -دارای رتبه 4.5 از 5.0 در گوگل پلی
  • -دارای گرافیک بالای بازی
  • -دارای گیم پلی ساده بازی
  • -مناسب برای سنین میان 5 تا 12 سال
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *