دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Pudding Pop v1.8.6

Pudding Pop نام بک بازی با طرفداران میلیونی با سبک بازی های پازلی و فکری است که شما می توانید آن را همراه با نسخه مود شده یا بدون محدویت آن را از سایت ما به صورت رایگان دانلود کرده و از بازی کردن آن لذت ببرید . شما در این بازی پودینگ های کوچکی را در هر چالش یا مرحله در اختیار خواهید داشت که می توانید با استفاده از آنها و متصل کردن دقیق آنها به دک دیگر با رنگ های یکسان آنها را نابود کرده و به این کار ادامه دهید تا آن مرحله را برده و به مراحل بالا تر و جالشی نر یروید . همچنین شما می توانید در این بازی به اکانت فیس بوک خود متصل شوید و دوستانی که در این بازی نیتند را دعوت کنید و دیگران را که در بازی هستند به چالش های بازی دعوت کنید و با یکدیگر بازی کنید . این بازی دارای گیم پلی ساده سرگرم کننده است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود بکند و همچنین برای تمامی سنین مناسب می باشد . این بازی دارای سادگی می باشد که هر کس با بازی کردن آن می تواند با آن ارتباط برقرار کند و از آن لذت ببرد . همچنین این بازی دارای  یک سیستم رقابت است که به شما اجازه می دهد تا مهارت های خود را در برابر دوستان خود تست کنید و خود را به چالش بکشید .

برخی قابلیت های بازی Pudding Pop :

-بازی ساده ، فقط با لمس گوشی یا تبلت خود .

-دارای چالش های بسیاری در بازی .

-بازی به صورت آفلاین .

-قابلیت اتصال به اکانت فیس بوک خود و بازی با دیگر دوستانتان .

-دارای  یک سیستم رقابت است که به شما اجازه می دهد تا مهارت های خود را در برابر دوستان خود تست کنید و خود را به چالش بکشید .

-دارای بیش از 600 نوع سطح مختلف بازی .

-همراه با نسخه مود شده در بازی .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *