دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Spaceflight Simulator v1.4.06

Spaceflight Simulator  یک بازی جدید و بسیار کار آمد در سبک بازی های شبیه سازی شده است وه شما می توانید در سایت ما به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و از آن لذت ببرید . این بازی در مورد ساخت موشک با استفاده از قطعاتی که به صورت جزئی در اختیار دارید و همچنین درستی آن و راه اندازی ان در فضا برای کاوش و کشف مکان های پیدا نشده در فضا می باشد . شما می توانید با این بازی شبیه سازی شده به سفری علمی بروید و بسیاری از تجربه های دور از ذهن را فقط در گوشی ها یا تبلت های اندروید خود تجربه کنید . موشک های خود را به صورت دقیق و از روی کاتالوگ هایشان به نحو درست بسازید و با آنها به سفر های علمی و فضایی خود بروید و بسیاری چیز های را در فضا به صورت شبیه سازی شده تجربه کنید . این بازی هیچ محدودیتی برای سفر های شما ندارد و شما به هر مکانی حتی در بسیار دوردست ها می توانید سعر کنید و سفر شما هیچگاه به پایان نخواهد رسید . شما می توانید به طور مثال به سیاراتی مانند ونوس که یک سیاره با فضا و گاز هایی متراکم و گرم را دارد ، ماه که همسایه آسمانی ما است ، مریخ که دارای خاکی سرخ و فضایی سرد است و بسیاری موارد دیگر را با جزئیات دقیق آنها را تجربه کرده و از آنها نکنه برداری کنید . اگر به این بازی جذاب علاقه مند شده اید هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این بازی را به همراه فایل APK آن بر روی گوشی و یا تبلت اندروید خود نصب کنید و از بازی با آن نهایت لذت را ببرید .

برخی قابلیت های بازی Spaceflight Simulator :

-قابلیت بازی به صورت آفلاین یا بدون احتیاج به متصل بودن به اینترنت .
-بازی با گرافیکی بالا .
-قابلیت ساخت موشک به صورت شبیه سازی شده .
-قابلیت کاوش در فضا و کرات دیگر با جزئیات دقیق آن .
-دارای گسم پلی ساده و جذاب .
-دارای بیش از صد هزار دانلود از گوگل پلی .

 

  • 1 replies
    1. Ail says:

      سلام من Ali هستم در این بازی یک موشک با ۸ تا گاز و یک گاز کوچک بزارید برید تو نقشه بزنید رو ماه گزینه اول بزنید مستقیم به صورت بالا حرکت کنید کنید تا به ۲۰۰۰کلیومتر برسید بعدش یک خط مستقیم سمت ماه باز میشه درصد گاز ها رو کم کنید اروم اروم خط رو روی وسط ماه قرار بدید بعد بزنید رو سرعت ۲۵۰۰k بعدش که به ۲۹کلیومتر رسیدید سرعت رو کمتر کنید وقتی رسیدی به ۱۳ کلیومار سرعت رو کلا قطع کنید بعدش چون چتر نجات باز نمیشه گاز کوچک رو روشن کنید و لوله ها رو هم باز کنید بعد به ارامی فرود بیاد و اینطوری میتونید به ماه سفر کنید و لذتشو ببرید با تشکر Ali

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *