دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Super Cats v1.0.51

بازی Super Cats از دسته بازی های ماجراجویی است که برای کاربران گوشی ها و یا تبلت های اندروید طراحی شده است . هم اکنون شما می توانید این بازی هیجان انگیز را در سایت ما‌ به‌ صورت کاملا رایگان دانلود کنید و از بازی با آن لذت ببرید . در این بازی هر کدام از شرکت کنندگان می توانند از بین گربه ها یکی را انتخاب کنند تا با یکدیگر مبارزه کنند . شما ابتدا باید یک گربه ی مناسب از بین گربه های super انتخاب کنید سپس بر روی مهارت های گربه تان کار کنید . شما باید بر روی مهارت های دفاع ٬ پرش و حمله گربه تان کار کنید و او را برای مبارزه آماده کنید . ‌دوستان خود‌ را به این‌ بازی دعوت کنید تا بتوانید با یکدیگر در مبارزه های گربه ای شرکت کنید و رقابتی دوستانه با یکدیگر داشته باشید . در این‌ بازی شما همچنین می توانید وارد گروه های چند نفره بوید و به صورت تیمی‌با تیم های دیگر مسابقه دهید . در این بازی اگر در هر مرحله از بازی برنده شوید امتیاز دریافت می کنید که با امتیاز بدست آمده می‌ توانید گربه های قدرتمند تری داشته باشید و یا تجهیزات خود را آپدیت کنید . اگر از دسته افرادی هستید که به بازی های مسابقه ای علاقه مندید ما این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم . عجله کنید و هر چه سریعتر این بازی جذاب را دانلود کنید و از بازی با آن لذت ببرید .

برخی از ویژگی های بازی Super Cats :
_پشتیبانی از نبرد 3v3 .
_قابلیت انتخاب گربه مورد نظر از بین‌ گربه‌ های. Super .
_پشتیبانی از مهارت های چندگانه و استراتژی های گروهی .
_قابلیت بازی به‌ صورت گروهی‌ با کاربران در سراسر جهان به صورت آنلاین .
_پشتیبانی از گیم پلی جذاب و نو آورانه

Time to fight! Do you want to become a super hero
.Supercats – a new recreational real-time competitive mobile game with so many cool anthropomorphic cats
Play with your friend and start an intense and exciting match. Enjoy unexpected excitement with random maps and game modes. Unlock dozens of powerful cats and their  SUPERB skin. Shoot, defend, jump and roll, control your super cats and win the battle with your amazing teammates from all over the world

:Features

. A fast-paced real-time recreational shooting game on mobile – 3 minutes a round_
. Innovative gameplay and role design_
. 3V3 real-time battle. Team up with your friends against players from all over the world_
. Random map and unique goal_
. Unlock cool skin and enjoy dazzling appearance and actions in the battlefield_
. Multiple skill sets and rich team strategies_
. Climb to the TOP of leaderboards_

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *