دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید The Ghost Archives v1.0

بازی The Ghost Archives در سبک هیجان انگیز و ترسناک یکی از بازی های محبوب کاربران اندروید است که به همراه دیتای بازی در اختیار کاربران قرار گرفته است . در این بازی شما می توانید کارهای فرا طبیعی یا paranormal را انجام دهید و توانایی های شما به صورت خارق العاده می باشد که باید با استفاده از این توانایی های هیجان انگیز خود به شهری بروید و مجموعه ای از رفتار های عجیب و اسرار امیز مورد بررسی قرار دهید . پس از ورود شما به شهر Shady Valley شما توسط یک روح عظیم  به اسم نورمن مکبر محافظت می شوید و این روح به طور کامل مراقب شما و کارهای شما است . در این روستای عجیب مردمان این روستا پس از کارهای نا تمام خود در این دنیا از این دنیا رفته اند و روح های آنها در اسن روستا سرگردان هستند که نمی توانند از داخل روستا به جایی دیگر عبور کنند و اینجا شما می آید تا برای عبور انها با توانایی های خارق العاده خود به کمک آنها بروید . در این انجام وظیفه شما ، شما به مراتب در ابن بازی به چالش های متفاوتی کشیده می شوید . شما باید گام به گام پیش بروید و مدارک و وسایل مورد نیاز خود را پیدا کرده و به کمک روح های سرگردان این روستا بشتابید !

قابلیت های بازی The Ghost Archives :

-بازی همرا با دیتا .

-بازی با گرافیک بالا .

-بازی به صورت افلاین یا بدون احتیاج به اینترنت .

-بیش از 100 مکان عجیب .

-5 فصل حادوگری .

-19 دستاورد مفید .

-20 بازی کوچک .

-داستان منحصر به فرد و حذاب .

Journey to an abandoned mining town named Shady Valley to investigate a series of mysterious disappearances. Upon arrival, you will be greeted by a large, hulking ghost named “Norman Macabre”, who will not only care for your safety but also watch every step you take. As the story goes, the villagers who died here with unfinished business have become earthbound souls who cannot cross over. Are you skilled enough to help them? To prove that your intentions are pure and genuine, complete challenging tasks as you unravel the truth behind a dramatic sequence of events involving dirty money and a curse. Step by step, collect useful items and find clues to understand the lost souls’ needs and help them find peace

TRY IT FREE, THEN UNLOCK THE FULL ADVENTURE FROM WITHIN THE GAME

 Over 100 eerie locations
Five spellbinding chapters
20 enthralling mini-games
19 desirable achievements
2 gameplay modes: casual and expert
Breathtaking graphics and unique storylinee
Google Play game services support

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *