دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Troll Face Quest Internet Memes v1.5.2

بازی بازی Troll Face Quest Internet Memes  از دسته بازی های پازل است که برای کاربران گوشی ها و یا تبلت های اندروید طراحی شده است . در این بازی در هر مرحله از آن برای شما پازل ها و معما های عجیب و غریبی وجود دارد که باید تمام آن ها را حل کنید و سعی کنید که صورت مسخره ها را پیدا کنید .  در این بازی شما باید از تمام ذهن خود استفاده کنید و پازل ها و معما های مشکل را یکی پس از دیگری حل کنید و صورت های مسخره را شکست دهید . در این بازی شما باید تمام حواس خود را جمع کنید چرا که صورت های مسخره برای شما تله های زیادی گذاشته اند و نباید درگیر تله ها بشوید . اعصاب خود را کنترل کنید و خود را درگیر چیز های دیگر و تله های بازی نکنید . در واقع برای این که بتوانید معما ها و پازل ها را حل کنید باید خودتان را مثل صورت های مسخره در بیاورید یعنی باید مثل آن ها شوید و مثل آن ها فکر کنید تا بتوانید از تله های گذاشته شده رد بشوید و خودتان را درگیر آن ها نکنید . این بازی از دسته بازی های نسبتا سخت است و افراد کمی تا به حال توانسته اند خودشان را درگیر تله های صورت های مسخره نکنید پس نهایت تلاش خود را بکنید چرا که شما هم باید جزء آن دسته افرادی باشید که در تله ها گرفتار نشده اند و توانسته اند تا آخر بازی دیوانه نشوند . اگر از طرفدارن این دسته از بازی ها هستید ما بازی Roll The Quest Quest را به شما پیشنهاد می کنیم خودتان را برای روبه رو شدن با معما ها و پازل های عجیب و غریب و شوخی های اعصاب خرد کن آماده کنید . اگر جذب این بازی شده اید هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این بازی را در سایت ما به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و از بازی با آن لذت ببرید . از دسته بازی های پازل است که برای کاربران گوشی ها و یا تبلت های اندروید طراحی شده است . در این بازی در هر مرحله از آن برای شما پازل ها و معما های عجیب و غریبی وجود دارد که باید تمام آن ها را حل کنید و سعی کنید که صورت مسخره ها را پیدا کنید .  در این بازی شما باید از تمام ذهن خود استفاده کنید و پازل ها و معما های مشکل را یکی پس از دیگری حل کنید و صورت های مسخره را شکست دهید . در این بازی شما باید تمام حواس خود را جمع کنید چرا که صورت های مسخره برای شما تله های زیادی گذاشته اند و نباید درگیر تله ها بشوید . اعصاب خود را کنترل کنید و خود را درگیر چیز های دیگر و تله های بازی نکنید . در واقع برای این که بتوانید معما ها و پازل ها را حل کنید باید خودتان را مثل صورت های مسخره در بیاورید یعنی باید مثل آن ها شوید و مثل آن ها فکر کنید تا بتوانید از تله های گذاشته شده رد بشوید و خودتان را درگیر آن ها نکنید . این بازی از دسته بازی های نسبتا سخت است و افراد کمی تا به حال توانسته اند خودشان را درگیر تله های صورت های مسخره نکنید پس نهایت تلاش خود را بکنید چرا که شما هم باید جزء آن دسته افرادی باشید که در تله ها گرفتار نشده اند و توانسته اند تا آخر بازی دیوانه نشوند . اگر از طرفدارن این دسته از بازی ها هستید ما بازی Troll Face Quest Internet Memes را به شما پیشنهاد می کنیم خودتان را برای روبه رو شدن با معما ها و پازل های عجیب و غریب و شوخی های اعصاب خرد کن آماده کنید . اگر جذب این بازی شده اید هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این بازی را در سایت ما به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و از بازی با آن لذت ببرید .

After a mind-blowing 70 M+ installs, we now know for a fact that you loved being trolled. That’s why Troll Face Quest is back with an all new, fun trolling sensation: Troll Face Quest Memes! Troll your way around this wacky world as notorious internet memes try to bring you to the brink of insanity. Solve mind-boggling puzzles and beat the wacky memes at their own game!

KOOKY FEATURES
35+ wacky puzzles that will make you laugh your lungs out•
Unlock wildly insane achievements•
Conquer the global trolling leaderboard•
Play anytime, anywhere. Wi-Fi not needed•

INTERNET MEME FRENZYMake your way through insane levels, where famous internet memes continuously play tricks on you. Attempt to hold onto your wits and not fall into the memes’ traps. Few succeed at beating the memes in their own world of deception and escaping the nuttiness. Think you got what it takes? One fatal mistake and you could end up Forever Alone!

THE TROLLING MEMESThe memes are out to get you. The brain-scratching levels and enraging pranks will have you questioning your sanity. Try to keep your cool and defeat the relentless memes at their own deceptive games

Do you have the wits to outsmart all the internet meme

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *