دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اکشن Plasma Puncher برای کامپیوتر

زندگی به عنوان یک گلبول سفید اصلا آسان نیست، بخصوص زمانی که خانه این گلبول مورد تهاجم یک ارتش از جانوران میکروسکوپی آن هم به فرماندهی یک میکروب واگیردار قرار گیرد که آمده اند جریان خون را در بدن مختل کنند. به عنوان آخرین گلبول باقی مانده باید میکروب مادر را نابود کنید و ارتش زهرآگین همراهش را نیز قتل عام نمایید. می توانید به وسیله مشت های ساده، مجموعه ای از نیروهای افزوده یا ضربات ویژه دشمنانتان را به زانو دربیاورید. به طور کلی داستان بازی Plasma Puncher در رابطه با فرستادن موجودات تک سلولی به درک می باشد. دقیق تر این که بازی یک نبرد پر سر و صدا در بخش های کره ای شکل می باشد، در جایی که متفاوت ترین و چالش بر انگیز ترین دشمنانی که با آن ها رو به رو شده اید، در حالتی تصادفی به نبردتان خواهند آمد. به عنوان بازیکن وظیفه دارید از تمام چالش ها جان سالم به در ببرید در حالی که مکانی که همه اتفاقات در آن رخ می دهد را نیز نابود کنید.

*حتما پیش از دانلود به سیستم مورد نیاز بازی توجه نمایید.*

دانلود بازی Plasma puncher

 

ویژگی های شاخص:

کنترلر ساده بازی، حالتی روان، مستقیم و رو به جلو را فراهم می سازد.

ترفیع سیستم برای دریافت حرکت ها و ضربات جدید و مهلک با استفاده از اجزائی طلایی رنگ که از دشمنانتان به جا می مانند.

چندین نیروی ویران کننده که با استفاده از آیتم های جمع آوری شده به دست می آیند.

بازی با دسته های مختلف دشمنان ادامه می یابد. هر دسته دشمنان متفاوتی دارد که به طور تصادفی انتخاب می شوند. دشمنان جدید نیز به مرور معرفی خواهند شد که برای شکستشان به استراتژی های جدیدتری نیاز دارید.

هدف اصلی نابودی کره ای است که روی آن راه می روید و می جنگید اما این امر آسان نخواهد بود. پس از صدمات سطحی به سطح آن، وارد میکروب مادر می شوید و آن را از مرکز نابود می نمایید.

 

مشخصات:

نام: Plasma Puncher

پلتفرم: PC

سال انتشار: 2017

توسعه دهنده: Tomatotrap

منتشر کننده: Tomatotrap

سبک بازی: اکشن، فکری

زبان: انگلیسی

لینک مرتبط: STEAM

Plasma Puncher

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *