دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید موبایل آیفون iOS – 8Bit Farm

8Bit Farm یک بازی شبیه سازی شده مدیریت مزرعه است . شما هم می توانید بزرگترین مزرعه خود را در آن ایجاد کرده و به کشت و پرورش محصولات کشاورزی بپردازید . این مزرعه کوچیک و دوست داشتنی به مدیر جدیدی درست مانند شما نیاز دارد . با خرید دام های جدید , پرورش گل ها , میوه ها , سبزیجات و … کار خود را شروع کنید و به تدریج با گسترش زمین های خود و استخدام کارگران جدید مزرعه بزرگ خود را برای بازدید کنندگان برای گردش باز کنید . در کنار انجام کارهای روزمره کشاورزی خود در طول بازی با مسابقه هایی به چالش کشیده خواهید شد و کلید برنده شدن در این مسابقات بالا بردن سطح تولید و کیفیت محصولاتتان می باشد تا در مبارزات مختلف پیروز شوید . می توانید با دریافت عکس هایی به عنوان هدیه ای از بازدید کنندگان خوشحال و یا به عنوان تکمیل شدن مسابقات طیف گسترده ای از امکانات را برای مزرعه خود وارد کنید . در حال حاضر بازی های مختلفی در زمینه کشاورزی وجود دارد ولی تفاوت اصلی 8Bit Farm با بازی های دیگر محیط تشکیل شده از بیت هاست ذ, که هنگام بازی شما را به یاد بازی های قدیمی که در دوران بچگی بازی می کردید خواهد انداخت .

دانلود بازی 8Bit Farm برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویژگی های بازی 8Bit Farm :

– وجود بازی های کوچک و فرعی پازل گونه در کنار کار های مزرعه

– دریافت جوایز پولی هنگام برنده شدن در مسابقات

– امکان خرید تجهیزات جدید برای کارگران خود

– اعلام شدن رتبه بندی ملی مزرعه ها در پایان هر سال بر اساس فروش بالا، تعداد بازدید کنندگان، رضایت بازدید کنندگان و تعداد کارکنان

8Bit Farm

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *