دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید AG Drive برای آیفون ، آیپد و آیپاد

بازی جدید AG Drive برای آیفون ، آیپد و آیپاد از سری بازی های جدید در سبک ماشین سواری است که به تازگی برای سیستم عامل های IOS منتشر شده است . در این بازی شما به آینده سفر خواهید کرد . در بازی AG Drive به همراه موتور جت خود قدرتمند مسابقه خواهید داد و تمامی شهرها را در آینده پشت سر می گذارید ، گرافیک این بازی شما را به خود جذب خواهد کرد زیرا از موتورهای پر قدرت بازی سازی برای ساخت آن استفاده شده است . در بازی AG Drive سیستمی از بزرگراه ها و آزادراه هایی که در آینده شکل میگیرد را نشان می دهد و شما می توانید بر روی آن ها به مسابقه بپردازید . این بازی توسط استدیو ZORG طراحی و منتشر شده است که در اپ استور قیمت 4.99$ را دارد ، هم اکنون می توانید به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید .

ویژگی های بازی AG Drive :

– انتخاب کردن دو حالت بازی به صورت سریع و بزرگ

– بازی نامحدود

– سفر به آینده حدود 250 سال بعد

– بهبود یافتن برای iOS 8

– سبک بازی ماشین سواری

– دارای گرافیک بالا و گیم پلی جذاب

– دارای محیط سه بعدی

– مناسب برای تمامی دیوایس های آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

– قابل استفاده در سیستم های iOS 7.0 به بالا

An epic vision of the future, AG Drive takes you on the ride of your life as you drive blazing fast anti-gravity race craft and race against opponents on spectacular tracks that dive over and under an Earth city of the future.TECHNOLOGYThe world of AG Drive is real and full of life – witness huge futuristic highway systems come to life, with air traffic filling the skies as spaceships land and take off, and spotlights sweep the skies. The stunning, unparalleled visuals of the world of AG Drive were possible to be realized only because of the ZORG 3D engine.SOUNDTRACKThe game’s mind-blowing original soundtrack is something never done before – an unprecedented collaboration between some of the biggest, most talented musicians spearheaded by none other than Ari Pulkkinen.

به روز رسانی :

1394/7/14
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *