دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Battle Glory 2 برای اندروید

بازی جدید Battle Glory 2 یک بازی بسیار زیبا در سبک استراتژی می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی MG Studio LLC برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . شما در این بازی مبارزات سر سختی را پیش و رو خواهید داشت و باید بتوانید با مهارت بالای خود و ساخت یک تیم قدرتمند دشمنان را نابود کنید . در بازی Battle Glory 2 نیروهای ساخته شده را باید تحت فرمان خود به آموزش رزم های مختلف بپردازید . تولید هواپیما های جنگنده خود و از همه مهمتر راه انداختن جنگ های حماسی در برابر بازیکنان دیگر کشور های جهان به عهده ی شما می باشد . شما در بازی Battle Glory 2 می توانید از فروشگاه طراحی شده به خریداری بپردازید و با اضافه کردن تجهیزات به بازی خود قدرتمند تر ظاهر شوید . دفاعیات خود را قوی کنید و دیواره های مختلفی را دوره زمین خود ایجاد کنید تا دشمن نتواند خیلی راحت به کلن شما راه پیدا کند . این بازی دارای گیم پلی جذاب و گرافیک بالایی می باشد و خود را برای جنگ های گروهی در لیگ های مختلف آماده کنید .

 

ویزگی های بازی Battle Glory 2 :

– بازی در سبک استراتژی

– دارای گرافیک بالا و گیم پلی جذاب

– قابلیت خرید تجهیزات از فروشگاه بازی

– شرکت کردن لیگ های مختلف و جنگ با سایر گرو ها

– امکان قدرتمند ساختن دفاعیات خود

Experience the heart-pounding, nerve-breaking of the modern combat in the palm of your hand! In this game, you command your own troops, make your own tanks, produce your own fighter planes and more importantly wage epic battles against top players overall the world

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *