دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Battle of Heroes برای آیفون و اندروید

بازی جدید Battle of Heroes یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن و نقش آفرینی است که به تازگی توسط کمپانی Ubisoft برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید منتشر شده است . در این بازی شما به عنوان رهبر یک ارتش باید به مبارزات و نبرد های مختلف بپردازید . در بازی Battle of Heroes در جهان فانتزی Evagar قرار گرفته اید و کنترل قهرمانان قدرتمند و ساحران را در اختیار خواهید گرفت . این بازی دارای گرافیک بالا و همچنین گیم پلی جذابی می باشد که به صورت رایگان در اپ استور گوگل پلی قرار گرفته شده است . در بازی Battle of Heroes می توانید نبرد ها و جنگ های مختلفی را به صورت آنلاین با دوستان خود در سرتاسر جهان انجام دهید که هیجان بازی را بالاتر می برد . این بازی پس از زمان عرضه امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی توسط کاربران اندرویدی دریافت کرده است .

 

ویژگی های بازی Battle of Heroes :

مبارزه با به دست آوردن قهرمانان شگفت آور و ارتقا مهارت ها و جادوهای خود

قهرمانان کنترل شده در مبارزه

آموزش 5 نوع واحد با مهارت های منحصر به فرد و استقرار آنها در نبرد

بازی در برابر دیگران بازیکنان در حالت های PVP و نبرد برای تبدیل شدن به رهبر لیگ

کاوش بازی جهان و کشف قهرمانان جدید در حالت PVE

– قابلیت تشکلیل یک تیم قدرتمند

گفتگو با شرکای خود و هماهنگی استراتژی نبرد خود

– دارای کمانداران اختصاصی ، رزمندگان ، insanes و بیشتر برای محافظت از دیواره های شهرستان و دروازه

– بهینه شده برای سیستم عامل ios 8

– قابل اجرا بر روی آیفون 4s به بالا

– پشتیبانی از اندروید 4.2

 

LEAD YOUR HEROES TO VICTORY! Discover the new fantasy world of Evagar: The Land of Immortals. Unlock and control powerful Heroes, cast devastating spells in epic multiplayer battles and dominate every territory to reach the top of the league