دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Killing Floor Calamity برای اندروید

بازی جدید Killing Floor Calamity یک بازی فوق العاده زیبا در سبک اکشن و تیراندازی می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی Tripwire Interactive برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . در این بازی جذاب شما نقش کاراکتری را بازی خواهید کرد با در دست داشتن سلاح های مختلف باید به دشمنان حمله کند . داستان بازی Killing Floor Calamity به اینگونه است که در کشور انگلستان یک آزمایش شبیه سازی شده دچار مشکل شده است و برخی از شهر های انگلستان را آلوده کرده است . که شما باید در ماموریت های مختلفی برای پاکسازی شهر تلاش کنید . بازی Killing Floor Calamity قیمت 4.99 دلار را در گوگل پلی دارا می باشد و توانسته است پس از زمان عرضه محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کند . این بازی دارای سلاح های مختلفی می باشد که شما می توانید با بهره گیری از آن ها و همچنین با مهارت بالای خود ماموریت ها را با موفقیت پشت سر بگذارید .

 

ویژگی های بازی Killing Floor Calamity :

– بازی در سبک اکشن و تیراندازی

35 سلاح های منحصر به فرد

پیشرفته نورپردازی و بافت با وضوح بالا

7 قدرت پردازش ارتقا به سطح 20 با توانایی های ویژه جدید

– امکان بازی با یک دوست به صورت LAN در تبلت های شیل

– دارای 21 شخصیت مختلف و مورد علاه از نسخه PC

– دارای گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذاب

 

Killing Floor: Calamity is a re-imagined Arcade Shooter version of the original Killing Floor, the hugely successful and multi-million unit selling, multi-award winning PC First Person Shooter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *