دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Metal Wars 3 برای اندروید

بازی جدید Metal Wars 3 یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن می باشد که فقط به صورت آنلاین اجرا می شود . این بازی توسط استدیو بازی سازی Goorusoft برای سیستم عامل های اندروید منتشر شده است . داستان بازی به اینگونه است که در سال 2100 اتفاق می افتد و دو گروه مختلف در این سیاره اتحاد های خود را به هم میزنند و با یکدیگر دشمن می شوند . خود را آماده کنید که باید در ماموریت های مختلفی شرکت کنید . بازی Metal Wars 3 دارای بیش از 20 مرحله می باشد که می تواند شما را برای مدت زیادی سرگرم کند . این بازی دارای 40 سلاح مختلف و قدرتمند می باشد که می توانید قدرت آن ها را بالا هم ببرید .

ویژگی های بازی Metal Wars 3 :

– بازی در سبک اکشن و آنلاین

جبهه واقعا واقعی

– دارای گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذاب

پشتیبانی از زبان های : انگلیسی ، ژاپنی ، کره ای

– دارای 40 سلاح مختلف و قدرتمند با قابلیت ارتقاء آن ها

– قابلیت ارتقاء قدرت ربات ها

ادامه جنگ 3D از روبات ها ، ماشین های کشتار

سازمان های مخفی به نام ATLUS در داخل نیروهای EF

استفاده از بافت ها با وضوح بالا و آخرین shader ها

– تیراندازی های حرفه ای

 

In 2100 A.D, the planet became a unified nation named “Earth Federation.” However, the unification never lasted long. Minorities were up in arms against the EF, who desperately oppose the imperialism of the EF, insisting on secession from the unification

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *